Hvem er morderen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. november 2009

Ansemusen

Nu kommer 9. og næstsidste afsnit af FOrbrydelsen jo. Så hvem tror I er morderen?

Jeg tænker, at ham Sebastians storebror ikke kan være morderen, da vi ikke har mnødt ham før, og det skal hjo ligesom være en der har været med fra 1. eller 2. afsnit! Jeg er ret blank egentlig. Måske det ER Strange, og vi bare nu skal have fokus væk fra ham. Synes bare det vil være enormt plat hvis det er the good guy igen igen! Tror det ikke, men har ikke et bedre bud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

hc=k

Jeg tror det er ham der søgaard.. Jeg følger ikke rigtig med, men det jeg har set af det siger mig at det er ham...

Anmeld

22. november 2009

oo

det er mig...SSCCCHHH!

Anmeld

22. november 2009

frk Jensen

Tjuhl skriver:

det er mig...SSCCCHHH!

AIIIjjj nu afslørede du jo ALT

Så er det jo bare at gætte hvad dit forbryder navn er... søgaard, ham den lækre betjent fra sommer, eller en hel anden???

Det er så spændende at jeg faldte i søvn sidste afsnit

Anmeld

22. november 2009

Fines mor

Det må være Bilal, og Rabens svigerfar der får ham til at udføre disse mord. ;-)

Anmeld

22. november 2009

MORJESPERSEN

Jeg har ingen andlse.. men glæder mig rigtig meget til næste søndag.. kan næsten ikke vente

Anmeld

22. november 2009

dorthemus

Mit bud har været Strange...men jeg ved sgu´ ikke  Nu tyder det jo på Bilal.

Men spændende er det altså!

Anmeld

23. november 2009

Ansemusen

Efter hvad jeg tror, skal det jo være én som Raben ikke har set, da han sagde, at han ville kunne kende Obersten, der kaldte sig Perk, hvis han så ham. Og Bilal og ham har boet sammen på kasernen, så ham burde det ikke kunne være. Strange KUNNE det godt være, hvis de har renset ham, men han faktisk alligevel har være i Afghanistan på en eller anden måde. Tror det dog ikke. Men mere ham end Bilal. Og Søgaard, hmm... nej det tror jeg ikke. Det er alt for oplagt, hvis stilen skal følge Forbrydelsen 1, hvor man slet ikke havde set det komme, men kun lige overvejer om det var ham i starten af serien.

Men hvorfor viser det sig at Raben har ret mht. ham officeren? Burde det så ikke være Strange når nu han har ret mht. det og han netop udpegede Strange som Perk?

Havde ellers besluttet at jeg VILLE gøtte det i år, men det kan jeg ikke

Anmeld

23. november 2009

Karo

Jeg tror der er flere om det, men mener bestemt at Strange er en af de involverede.

Anmeld

23. november 2009

Valle81

Jeg aner det simpelthen ikke........... Er helt blank og tænker som en besat og kan slet ikke vente til på søndag. Tror vi bliver taget godt og grundigt ved næsen:0)

Bilal tror jeg ikke det er, og heller ikke Søgaard. Søgaard er et fjols men ikke ham.

Man skulle måske se afsnittene igen, og så kan det være man bedre kan gennemskue det:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.