Og hvor god er det så liiiige jeg er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2009

ønskebørn74

LOL.. EN AF DE BEDSTE TRÅDE LÆNGE!!!

GODT DU FANDT DEN OG TILLYKKE MED HAM!!!

KNUS LENE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Næste gang sætter du da bare gemalen til selv at lede efter gaven, så er der lang tids underholdning....både for dig og ham

Rikke (som har en kæreste der æææælsker at lede efter gaver)

Anmeld

23. november 2009

mariamiss6

RikkeØ skriver:

Næste gang sætter du da bare gemalen til selv at lede efter gaven, så er der lang tids underholdning....både for dig og ham

Rikke (som har en kæreste der æææælsker at lede efter gaver)

Hahahaha den var sgu da egentlig meget god, et skalkeskjul muahahahaaaa

Anmeld

23. november 2009

Mumto3

Min mor plejer også at købe gaver i god tid. Så skete det et år at hun ikke kunne finde en af mine gaver (jeg fik altid mange men små gaver). Hun ledte og ledte men væk var det. Der gik mange år (måske 10 år). Jeg tror det var til min 6års fødselsdag og så en dag kom hun jublende glad: Jeg har fundet din gave!!!! -men i mellentiden var jeg blevet så stor at lommetørklæde med Robin Hood og Lady Mary bare var dumt, åndsvagt og meget meget pattet!!!

Anmeld

23. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

LOL - Det er simpelthen for skægt... Det har vi også gjort der hjemme indimellem.

Jeg håber du finder den...

Men altså - du skal nok tænke på, at du har gemt den et sted, du VED han ikke ville kigge selv. Så hvis han nu ikke er en der spíser cornflakes, så på bunden af den æske eller lignene

Anmeld

23. november 2009

Honningblomst

Jeg har en gps'er et sted i mit hus, men aner ikke hvor...den er nemlig også gemt godt...fanme så flot, Eva...

Knus og god fødselsdag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.