Og hvor god er det så liiiige jeg er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

746 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Kæresten har fødselsdag i morgen. Hans gaver har jeg købt for en evighed siden, og i dag mente jeg så det var på tide at få dem pakket ind. Nu er der så opstået et lillebitte problem. Jeg har fået gemt den ene gave (som jeg har købt for min mor) så godt at jeg ikke selv kan finde den Har brugt 1 time i dag på at lede efter den, men den er bare pist forsvundet

Så nu skal jeg vist til at tænke mig godt og grundigt over hvad jeg nu gør

Nogle ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

mariamiss6

hvad er det for en gave???? og har du gemt den godt, fordi han kunne finde på at lede?

hvor har du selv ledt????

Anmeld

22. november 2009

1977

Profilbillede for 1977
mariamiss6 skriver:

hvad er det for en gave???? og har du gemt den godt, fordi han kunne finde på at lede?

hvor har du selv ledt????

Det er en mp4 afspiller. Alle de andre gaver ligger i mit undertøj, men der var ikke plads til den her, så jeg fandt (synes jeg selv) et rigtig godt sted. Jo tak - det er vist lidt for godt

Anmeld

22. november 2009

mariamiss6

hmmm har du kigget i alt det andet tøj???

under sengen?

under et skab?

har du en hobby, som din mand ikke interesserer sig for? måske du har gemt gaven i de sager?

eller i dine make-up-sager hvis du har sådan en rodebunke et sted?

Anmeld

22. november 2009

fit_fys

Ha ha! Undskyld, men synes det var et meget sødt indlæg

Håber du finder den!

Anmeld

22. november 2009

1977

Profilbillede for 1977
mariamiss6 skriver:

hmmm har du kigget i alt det andet tøj???

under sengen?

under et skab?

har du en hobby, som din mand ikke interesserer sig for? måske du har gemt gaven i de sager?

eller i dine make-up-sager hvis du har sådan en rodebunke et sted?

Det slår mig lige at jeg måske har lagt den ned til mit julepynt? Det skal undersøges

Anmeld

22. november 2009

mariamiss6

Jeanne skriver:

Det slår mig lige at jeg måske har lagt den ned til mit julepynt? Det skal undersøges

Hahahaha jeg gad sgu godt lige være en flue på væggen, og i din hjerne, den dag du forsøgte at finde det optimale gemmested... hehe

For eftertiden, så pak gaven ind så snart du kommer hjem, sæt kortet på, så du selv kan genkende en, og gem den så et lidt mere åbenlyst sted hehe.... det er atså min taktik for det meste.... og så at jeg gemmer tingene på steder hvor jeg ofte selv kommer, men hvor modtageren af gaven ikke plejer at forvilde sig hen hehe....

Anmeld

22. november 2009

1977

Profilbillede for 1977
mariamiss6 skriver:

Hahahaha jeg gad sgu godt lige være en flue på væggen, og i din hjerne, den dag du forsøgte at finde det optimale gemmested... hehe

For eftertiden, så pak gaven ind så snart du kommer hjem, sæt kortet på, så du selv kan genkende en, og gem den så et lidt mere åbenlyst sted hehe.... det er atså min taktik for det meste.... og så at jeg gemmer tingene på steder hvor jeg ofte selv kommer, men hvor modtageren af gaven ikke plejer at forvilde sig hen hehe....

Jep den  lå på bunden af en kasse med nyindkøbt julepynt Krise afværget for denne gang

Anmeld

22. november 2009

mariamiss6

Jeanne skriver:

Jep den  lå på bunden af en kasse med nyindkøbt julepynt Krise afværget for denne gang

pyyyyyha.... og tak for updaten, det er altså virkelig vigtigt ALTID at opdatere herinde, når man har meldt en krise hehe...

dejligt du fandt den

Anmeld

22. november 2009

1977

Profilbillede for 1977
mariamiss6 skriver:

pyyyyyha.... og tak for updaten, det er altså virkelig vigtigt ALTID at opdatere herinde, når man har meldt en krise hehe...

dejligt du fandt den

Og jeg siger tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.