Så kom brevet som var længe ventet!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

MORJESPERSEN

Jules skriver:

Hvor herligt Det skal nok blive godt

ja det var meget heldigt, og håber også selv det bliver godt... det ved jeg det gør men måske også lidt hårdt nu har man jo også pigerne at se til når man kommer fra skole.... Men mon ikke de nok skal være sæde ved deres mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Dictes mor

Kæmpe stort tillykke!!!! Jeg er sikker på at du klarer den med bravour

Anmeld

23. november 2009

MORJESPERSEN

Majastina skriver:

Kæmpe stort tillykke!!!! Jeg er sikker på at du klarer den med bravour

Tak, jeg håber også på at det lykkes denne gang uden at blive gravid midt i det hele

Anmeld

23. november 2009

anna-jonas

Tillykke med din udd.plads.................det lyder til at du glæder dig og er super motiveret..............og så kan det ikke gå helt galt.

Kan kun støtte jer i jeres beslutning ang. pasning af pigerne. Min Ida er født 5 uger for tidligt.............og har jo så fået en hjerneskade efterølgende. Og hun ville slet ikke kunne klare alle de stimuli der er uden for hjemmet. Man siger jo, at præmature børn helst skal have RO, REGELMÆSSIGHED OG RENLIGHED............. Og det fåes bedst derhjemme.

Mette

Anmeld

23. november 2009

MORJESPERSEN

Anna-jonas skriver:

Tillykke med din udd.plads.................det lyder til at du glæder dig og er super motiveret..............og så kan det ikke gå helt galt.

Kan kun støtte jer i jeres beslutning ang. pasning af pigerne. Min Ida er født 5 uger for tidligt.............og har jo så fået en hjerneskade efterølgende. Og hun ville slet ikke kunne klare alle de stimuli der er uden for hjemmet. Man siger jo, at præmature børn helst skal have RO, REGELMÆSSIGHED OG RENLIGHED............. Og det fåes bedst derhjemme.

Mette

Tak...

Og tak for støtten, der er ikke mange der forstår vores valg.... Det er som om vi er nogle dårlige forældre bare fordi vi ikke sender vores børn i dagplejde.. Men jeg har valgt at lytte til mine pigers behov og ikke til omverden, men det kan da godt være hårdt engang i mellem....

Hvad med jer, vi i også få hende passet hjemme når tiden kommer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.