Godaften Piger : D
Babyer er IKKE immune over for influenza A , men der er mindre chance for at de bliver ramt da de er beskyttet af moderens immunforsvar, dvs at flaske børn er i lige så stor risiko som os andre , derfor laves vaksinen også helt ned til 6 månder gamle babyer,
Jeg er personligt selv blevet vaksineret grunned min asma, og spurte lægen mht. mine 2 dejlige drenge , Hun sage at så længe de er sunde og raske så skal de ikke vaksineres, de skal bare have god væske og omsorg, hvis de derimod har feber ( man kan godt være smittet uden at have feber ) eller ligne symtomer i mere end 3 dage så skulle man undersøges mere grundigt for måske at sætte en behandling igang , grunned at influenzaen kan give lungebetændelse osv osv..
så alt i alt er reglerne gældene for babyer, børn og voksene,, så længe man ikke er i risiko gruppen ,
Men personligt ville jeg få mine børn vaksineret når den bliver tilgængelig for alle..
det kan godt ske den bare er som en alm influenza , og dog , for den angriber sunde og raske folk og den kan give alvorlige efterfølgs sygdomme og i værste fald føre til døden , den har allerrede mange liv på samvittigheden.
det er en chance at tage , og man skal virkelig tænke sig godt om , det gælder vores børns ve og vel, om man vælger vaksinen eller ej ,
Anmeld