Ihh altså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Når du skriver at de er store betændte sår er det så fordi du piller i dem?

Hvis man piller hul på en bums risikerer man at smitte sig selv og så bliver 1 pludselig til 10.

Jeg havde også bumser i starten af 1. trimester. De forsvandt dog i 2. trimester. Det er jo ikke sikkert du er lige så heldig, men det bedste du kan gøre er at lade dem være i fred.

Ellers snak med din læge. Dalacin kutanopløsning er effektiv mod bumser. Det er receptpligtigt og kan anvendes af gravide.

"God bedring"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

Skruk

Tak for jeres gode råd  

Der er ingen tvivl om, at jeg skal blive meget bedre til at lade være med at pille, for det er nok defor, det er blevet så voldsomt Når det så er sagt, er det svært at holde fingerne væk for det klør som myggestik, og sommetider vågner jeg op om morgenen og så har det blødt div. steder i mit ansigt fordi jeg har kløet i det om natten. Der er ikke andet at håbe på, at det aftager lidt længere inde i graviditeten...

Knus

M

Anmeld

22. november 2009

Ansemusen

RGN skriver:

Når du skriver at de er store betændte sår er det så fordi du piller i dem?

Hvis man piller hul på en bums risikerer man at smitte sig selv og så bliver 1 pludselig til 10.

Jeg havde også bumser i starten af 1. trimester. De forsvandt dog i 2. trimester. Det er jo ikke sikkert du er lige så heldig, men det bedste du kan gøre er at lade dem være i fred.

Ellers snak med din læge. Dalacin kutanopløsning er effektiv mod bumser. Det er receptpligtigt og kan anvendes af gravide.

"God bedring"

Jeg sværgede til Dalacin da jeg var teenager med blomstrende hud  Super godt produkt!! Nogle gange kunne bumser være forsvundet om morgenen, som jeg havde rugt det aftenen forinden. Men nu er min hud desværre blevet lidt immun overfor det. Så husk at bruge det efter anvisningerne og ikke kun i 2 dage ad gangen!

Anmeld

22. november 2009

LilleMor10

Skruk skriver:

Jeg har brug for jeres råd/erfaringer...

Jeg er nu inde i 8. uge af min graviditet, men lige siden 5. uge har min hud i ansigtet simpelthen været så uren. Jeg har altid været vant til en bums i ny og næ, men det er nærmest store betændte sår

Jeg synes virkelig, at selvtilliden er helt i bund og har slet ikke lyst til at tage nogle steder, fordi det er så slemt. Bare tanken om at en ny uge starter i morgen, kan slå mig helt ud. Jeg har mest lyst til at grave mig ned herhjemme med tonsvis af vand og håbe på, at det en dag bliver bedre.

Der er ingen, der ved at jeg er gravid (ud over kæresten) og er ikke i tvivl om, at det er forklaringen på mine urene hud. Så når folk har spurgt hvad der er sket med min hud (hvilket flere har gjort) har jeg undskyldt det med at jeg har levet ldt for usundt (selvom jeg spiser varieret, grønt/frugt og drikker masser af vand). Ved ikke om det er super plat, men ØV synes virkelig det fylder meget i mit hoved.

Har nogle prøvet noget tilsvarende, og hvad gjorde I får at afhjælpe situationen. Jeg skal til første lægebesøg på fredag, og hvis det stadig er ligeså slemt tager jeg en snak med lægen omkring det.

Håber på at høre fra jer!

Knus

M

Det er virkelig øv med alle de bumser.. Jeg har snakket med en veninde som er kosmetolog, er der er ikke så meget at gøre, det er en hormonel  ting, og det eneste der er at gøre er at rense huden grundigt hver dag, et godt råd du kan gøre når du har lidt ekstra tid til dig selv er at koge noget vand, putte lidt citron i og og sætte dig med hoved over, så dine porre åbner sig og så rens godt ud med en maske mod uren hud  Held og lykke. Det hjælper mig.

Anmeld

23. november 2009

Mor til matilde og gustav

Skruk skriver:

Jeg har brug for jeres råd/erfaringer...

Jeg er nu inde i 8. uge af min graviditet, men lige siden 5. uge har min hud i ansigtet simpelthen været så uren. Jeg har altid været vant til en bums i ny og næ, men det er nærmest store betændte sår

Jeg synes virkelig, at selvtilliden er helt i bund og har slet ikke lyst til at tage nogle steder, fordi det er så slemt. Bare tanken om at en ny uge starter i morgen, kan slå mig helt ud. Jeg har mest lyst til at grave mig ned herhjemme med tonsvis af vand og håbe på, at det en dag bliver bedre.

Der er ingen, der ved at jeg er gravid (ud over kæresten) og er ikke i tvivl om, at det er forklaringen på mine urene hud. Så når folk har spurgt hvad der er sket med min hud (hvilket flere har gjort) har jeg undskyldt det med at jeg har levet ldt for usundt (selvom jeg spiser varieret, grønt/frugt og drikker masser af vand). Ved ikke om det er super plat, men ØV synes virkelig det fylder meget i mit hoved.

Har nogle prøvet noget tilsvarende, og hvad gjorde I får at afhjælpe situationen. Jeg skal til første lægebesøg på fredag, og hvis det stadig er ligeså slemt tager jeg en snak med lægen omkring det.

Håber på at høre fra jer!

Knus

M

hej med dig!!!

ej hvor lyder det bare nøjagtig ligesom mig, mit er også blevet helt galt efter jeg er blevet gravid og jeg ligner lort, bade på brystet og i hele mit ansigt;-(jeg var ved læge med mit som sendte mig videre til hudlæge, men der er desværre ikke så meget at gøre, jeg fik noget skinoren gennem hudlægen, med den besked at jeg kun skulle bruge det hvis det var rigtig slemt, da der vist er en masse lort i det, men det er bare super træls og det værste er når folk hele tiden skal nævne det, som om man ikke er ked af det nok i forvejen,ked af at sige det men der er nok ikke det vilde at gøre, men tænk på hvad du får, så skidt være med bumser, strækmærker og hvad der ellers kommer.

et godt produkt jeg kan anbefale er Derma den lyserøde serie, deres creme er gode med hensyn til fugt, men hjælper ikke  rigtigt på den urene hud, og ud over det har nilens jord lavet en pudder der ikke indeholder parabener og parfume, som jeg bruger når jeg skal til noget;-) håber dette kan hjælpe lidt;-) og held og lykke med graviditeten;-) knus marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.