Ihh altså...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. november 2009

Skruk

Jeg har brug for jeres råd/erfaringer...

Jeg er nu inde i 8. uge af min graviditet, men lige siden 5. uge har min hud i ansigtet simpelthen været så uren. Jeg har altid været vant til en bums i ny og næ, men det er nærmest store betændte sår

Jeg synes virkelig, at selvtilliden er helt i bund og har slet ikke lyst til at tage nogle steder, fordi det er så slemt. Bare tanken om at en ny uge starter i morgen, kan slå mig helt ud. Jeg har mest lyst til at grave mig ned herhjemme med tonsvis af vand og håbe på, at det en dag bliver bedre.

Der er ingen, der ved at jeg er gravid (ud over kæresten) og er ikke i tvivl om, at det er forklaringen på mine urene hud. Så når folk har spurgt hvad der er sket med min hud (hvilket flere har gjort) har jeg undskyldt det med at jeg har levet ldt for usundt (selvom jeg spiser varieret, grønt/frugt og drikker masser af vand). Ved ikke om det er super plat, men ØV synes virkelig det fylder meget i mit hoved.

Har nogle prøvet noget tilsvarende, og hvad gjorde I får at afhjælpe situationen. Jeg skal til første lægebesøg på fredag, og hvis det stadig er ligeså slemt tager jeg en snak med lægen omkring det.

Håber på at høre fra jer!

Knus

M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

TbCp

Jeg fik også helt ekstremt uren hud da jeg var gravid.
Dog sad det på ryggenog brystet så jeg kune skjule det.
Har ikke rigtig noget råd til dig men ville bar elige sige at det sagtens kan skyldes graviditeten at du pludselig får en masse bumser....

Anmeld

22. november 2009

dorthemus

Velkommen i klubben....har også i ansigtet og det øverste af ryggen og brystet (hvor jeg aldrig tidligere har haft det) det er smadder irriterende

Jeg har fundet et godt økologisk mærke: Organic Apotheke, fra butikken Green Skin der også sender online.

Måske er det også noget for dig?

Dorthe

Anmeld

22. november 2009

Mira0911

Puha, jeg er også en af dem som døjede med det under graviditeten...

Jeg havde på hele kroppen, samt i ansigtet... Og nu efter 9 mdr, døjer jeg stadig med det...

Ville ønske hormonerne forsvandt, men det er de dog ikke ved mig... Øv øv...

Jeg renser mit ansigt 2 gange dagligt, og synes ikke det hjælper...

Anmeld

22. november 2009

MM1987

Jeg følger li med...

Anmeld

22. november 2009

missKat

Det er desværre hormonelt, så det hører med 

Det jeg vil anbefale er at du IKKE går amok, i div cremer til uren hud!!
De vil på INGEN måde hjælpe dig, da det jo er hormonelt.
Så brug det du plejer (hvis du ellers er glad for det), og så køb en fugtmaske der samtidigt beroliger huden. Prøv at lade være at "pille", for det vil forlænge "levetiden" af en bums, tilføre bakterier der gør den større og give dig et ar på huden.

Jeg er i branchen og havde en perfekt hud inden in graviditet.
Nu har jeg urenheder hele tiden og det er jo skide irriterende, når jeg skal reklamere for produkter og kunderne måler og vejer mig dagen igennem. Men det er som sagt en af "glæderne" ved graviditet.

Håber du kan bruge mine råd og det stilner af snart.

Anmeld

22. november 2009

Michala

Jeg har så hele tiden haft lidt hormonelt betinget uren hud, som kom dagene op til menstruationen. Så det er heller ikke anderledes nu, hvor der er endnu flere hormoner i kroppen. Både min kæreste og jeg var faktisk sikre på at jeg var gravid inden vi kunne teste, da min hud blomstrede få dage efter befrugtningen. Jeg spurgte min læge, men der er intet hun kunne anbefale under graviditet, andet end lige god hudpleje som normalt

Anmeld

22. november 2009

dorthemus

missKat skriver:

Det er desværre hormonelt, så det hører med 

Det jeg vil anbefale er at du IKKE går amok, i div cremer til uren hud!!
De vil på INGEN måde hjælpe dig, da det jo er hormonelt.
Så brug det du plejer (hvis du ellers er glad for det), og så køb en fugtmaske der samtidigt beroliger huden. Prøv at lade være at "pille", for det vil forlænge "levetiden" af en bums, tilføre bakterier der gør den større og give dig et ar på huden.

Jeg er i branchen og havde en perfekt hud inden in graviditet.
Nu har jeg urenheder hele tiden og det er jo skide irriterende, når jeg skal reklamere for produkter og kunderne måler og vejer mig dagen igennem. Men det er som sagt en af "glæderne" ved graviditet.

Håber du kan bruge mine råd og det stilner af snart.

Gudskelov at dine kunder kan se at du er gravid

Anmeld

22. november 2009

missKat

dorthemus skriver:

Gudskelov at dine kunder kan se at du er gravid

Ja det kan de nu 

prøv at tænk på hvordan det var inden maven kom...

"ja den renser i dybden og gør huden mere ensartet.." og så står man der og ligner en pizza selv - hæhæ

Anmeld

22. november 2009

dorthemus

missKat skriver:

Ja det kan de nu 

prøv at tænk på hvordan det var inden maven kom...

"ja den renser i dybden og gør huden mere ensartet.." og så står man der og ligner en pizza selv - hæhæ

..."men som du kan se så bruger jeg det ikke". Ha ha kan lige se det for mig..stakkels dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.