Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kæmpe stort tillykke....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rigtig mange gange tillykke
christina 41+3
Tillykke...
Stort tillykke her fra
Stort tillykke med den kommende lille baby
herfra skal der også lyde et kæmpe tillykke med den lille spire
Og ja, det er en HELT fantastisk tid du går i møde. Husk at nyde det hele - også kvalmen
Knus Caroline 26+2
Tak! Jeg er så glad for at jeg kan dele dette med jer, da vi har valgt at vente med at fortælle den gode nyhed til familie og venner.
Rigtig mange gange tillykke med den nye spire i maven..
MiniMe skriver: …til at sige.. JEG ER GRAVID!! Jeg tog strimmelteste i onsdags…Tænk at en lille rosa streg kan gøre en så lykkelig! Jeg/vi turde ikke helt at tro på det, så jeg tog en Clearblue test i fredags, som så også var positiv. Så der er vidst ingen tvivl; jeg har en lille spire a maven! Jeg ved så ikke hvor langt jeg er henne, da min syklus er en smule merkelig. Men jeg tror måske det er omkring 5 uger. Åh, hvor jeg glæder mig til tiden fremover
…til at sige.. JEG ER GRAVID!!
Jeg tog strimmelteste i onsdags…Tænk at en lille rosa streg kan gøre en så lykkelig! Jeg/vi turde ikke helt at tro på det, så jeg tog en Clearblue test i fredags, som så også var positiv. Så der er vidst ingen tvivl; jeg har en lille spire a maven! Jeg ved så ikke hvor langt jeg er henne, da min syklus er en smule merkelig. Men jeg tror måske det er omkring 5 uger. Åh, hvor jeg glæder mig til tiden fremover
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128