Så er det min tur…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.312 visninger
22 svar
0 synes godt om
22. november 2009

MiniMe

…til at sige.. JEG ER GRAVID!!

Jeg tog strimmelteste i onsdags…Tænk at en lille rosa streg kan gøre en så lykkelig! Jeg/vi turde ikke helt at tro på det, så jeg tog en Clearblue test i fredags, som så også var positiv. Så der er vidst ingen tvivl; jeg har en lille spire a maven! Jeg ved så ikke hvor langt jeg er henne, da min syklus er en smule merkelig. Men jeg tror måske det er omkring 5 uger. Åh, hvor jeg glæder mig til tiden fremover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

Lone Jakobsen

stort tillykke

Anmeld

22. november 2009

FrkC

Kæmpe stort tillykke

Anmeld

22. november 2009

frk andreasen

MiniMe skriver:

Jeg tog strimmelteste i onsdags…Tænk at en lille rosa streg kan gøre en så lykkelig! Jeg/vi turde ikke helt at tro på det, så jeg tog en Clearblue test i fredags, som så også var positiv. Så der er vidst ingen tvivl; jeg har en lille spire a maven! Jeg ved så ikke hvor langt jeg er henne, da min syklus er en smule merkelig. Men jeg tror måske det er omkring 5 uger. Åh, hvor jeg glæder mig til tiden fremover

tillykke dejlig for jer.

knus tanja 23+0

Anmeld

22. november 2009

MiniMe

1000 tak! Jeg er så glad, jeg har gledet mig sååå til at oprette dette indlægget!

Håber i alle har en super søndag!

Anmeld

22. november 2009

MTS

Stort tillykke.

Anmeld

22. november 2009

MyBaby

Stort tillykke - glæd dig til alt det fantastiske, der kommer til at ske i den næste periode.

Anmeld

22. november 2009

Nybagt mor

Stort stort tillykke, det kan virkelig ikke beskrives det at føde og at blive mor

Anmeld

22. november 2009

1977

Profilbillede for 1977
MiniMe skriver:

Hvor dejligt Stort tillykke

Anmeld

22. november 2009

lulle1985

STORT tillykke det bliver spændende for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.