Han vil ikke spise hva gør jeg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2009

Mor til Frederic og Freya

hc=k skriver:

Han har fået Astmatisk Bronkitis og hoster rigtig meget, han havde feber i tirsdags hvor jeg var hos lægen og det hele har stået på siden da. Han vil intet have ikke engang en kiks eller frugt. Hvis jeg putter hans ske i hans mad og lader ham sidde selv bliver han hidsig og smider med maden mens han hyler. Det eneste han virkelig gerne vil er at hænge på min arm og pive. Hvis jeg går mere end 2 meter væk fra ham bliver han vildt ulykkelig ikke engang hans far er god nok.

Det har frederic også.

Det kan også være den berømte seprations angst der har ramt jer...

Giv ham masser af væske så hans luftveje ikke tørre ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

Mca<3

hc=k skriver:

Joo den vil han gerne have, men han vil ikke have ret meget af den. Jeg giver han den dog fordi jeg ikke kan lide at han slet ikke får noget næring overhovedet. Han spiser lige nu kun 300 ml max om dagen og jeg kan simpelthen ikke få mere i ham

Så får han i det mindste noget ,, Han skal nok begynde at spise igen   Lad være at bekymre dig ,,,     Meget normalt de går fra maden hvis ikke de er friske ..

Anmeld

22. november 2009

hc=k

Frederic's moar skriver:

Det har frederic også.

Det kan også være den berømte seprations angst der har ramt jer...

Giv ham masser af væske så hans luftveje ikke tørre ud.

Jeg tilbyder ham en masse væske og lægen foreslog saftevand, men lige meget hvad jeg tilbyder ham vil han ikke have ret meget. Jeg har en mistanke om at han har ondt i halsen fordi han hoster, men jeg ved ike hvad jeg skal gøre ved det.

Anmeld

22. november 2009

Mor til Frederic og Freya

hc=k skriver:

Joo den vil han gerne have, men han vil ikke have ret meget af den. Jeg giver han den dog fordi jeg ikke kan lide at han slet ikke får noget næring overhovedet. Han spiser lige nu kun 300 ml max om dagen og jeg kan simpelthen ikke få mere i ham

Frederic har ikke været flaskebarn og får ham sjældent til at drikke en ½ liter væske på en dag.

Var i tidernes morgen også til læge og fik at vide han måtte få hvad vi kunne få i ham. Og hvis det betød at vi skulle begynde at give vand med saft i, så måtte det blive det. Væske det skal de have. 

Vi har dage hvor han kan leve på 2-3 skefulde yoghurt og 250 ml væske.

Vi er begyndt til vægt kontrol med vores, både pga vægtab og andre ting.

Men hvis det bliver ved, så prøv at ringe til lægen i morgen.

Anmeld

22. november 2009

Lone Jakobsen

jeg tænker på camille the med lidt sukker i.... det er lunt som mælken men smager lidt af saft...og så synes jeg det er godt til at berolige en træt og sløj dreng.

jeg har lige givet min yngste det...han hoster meget kraftigt og gider slet ikke hverken grød eller flaske lige for tiden.

Anmeld

22. november 2009

hc=k

nutche skriver:

jeg tænker på camille the med lidt sukker i.... det er lunt som mælken men smager lidt af saft...og så synes jeg det er godt til at berolige en træt og sløj dreng.

jeg har lige givet min yngste det...han hoster meget kraftigt og gider slet ikke hverken grød eller flaske lige for tiden.

Jeg har tænkt på det, men jeg vil ikke rigtig give han det når han er sløj for jeg har fået afvide at han ikke må få det fordi han har haft meget feber for mindre end en uge siden.

Anmeld

22. november 2009

Lone Jakobsen

hc=k skriver:

Jeg har tænkt på det, men jeg vil ikke rigtig give han det når han er sløj for jeg har fået afvide at han ikke må få det fordi han har haft meget feber for mindre end en uge siden.

hvorfor må han så ikke få the?

til min ældste søn brugte vi stærk saftevand med lidt salt i.... men han var så også virkelig syg....så der handlede det om at vi sku sikre hans væske balance

Anmeld

22. november 2009

hc=k

nutche skriver:

hvorfor må han så ikke få the?

til min ældste søn brugte vi stærk saftevand med lidt salt i.... men han var så også virkelig syg....så der handlede det om at vi sku sikre hans væske balance

Kamille te er febernedsættende og derfor må de ikke få det når de er syge og har feber, det kan give feberkramper fordi man hurtigt slår feberen ned og så stiger den hurtigt igen. Jeg vil ikke recikere noget.

Anmeld

22. november 2009

Lone Jakobsen

hc=k skriver:

Kamille te er febernedsættende og derfor må de ikke få det når de er syge og har feber, det kan give feberkramper fordi man hurtigt slår feberen ned og så stiger den hurtigt igen. Jeg vil ikke recikere noget.

hold da op.... det var jeg ikke klar over

Anmeld

23. november 2009

hc=k

nutche skriver:

hold da op.... det var jeg ikke klar over

Okay, Men så ved du det nu  Jeg viste det heller ikke før min mor sagde det til mig, så spurgte jeg sundhedsplejesken og hun sagde at det er helt rigtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.