Dating på nettet...hvordan???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2009

qp

Eva skriver:

Tusind tak for alle jeres svar og gode råd....nu vil jeg prøve at bruge min profil, men vil ikke have billede på. Jeg må bruge lidt tid på at udse mig nogle og så skrive til dem..

Tak igen..

Knus Eva

Et godt råd: Mød dem hurtigt og inden alt for mange breve er blevet skrevet. Det bliver sværere, at møde dem jo længere tid der går - når man har skrevet sammen i en tid får man nogle forventninger til hinanden som gør det sværere.

Jeg har mødt et pr stk som jeg har skrevet med læææænge og så en som jeg skrev 2 breve med og den sidste var den nemmeste date jeg nogensinde har været på.

Det er så godt nok 3 år siden, men men ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

malou

Jeg har datet 3 ialt. Og den sidste blev jeg MEGET forelsket i.. og nu snart 3 år efter har vi hus, Victor sammen og er blevet gift. Jeg havde billede på min profil.. men søgte selv efter de kriterier jeg var vild med.. og ja ærligt... når man er så "sart" og kræsen som jeg synes jeg var/er.. er det et under jeg fik mit livs kærlighed derinde i Cyperverdenen Men vi mødtes hurtilgt og det sagde bang for mig... Dennis var lidt længere om at vide med sikkerhed at det skulle være mig og ham... smiler.  Jeg svarede langtfra alle... kold og kynisk kunne jeg godt bare skriv... "nej tak... du er ikke lige min type.. held og lykke fremover.." gad ikke bruge min tid på noget jeg alligevel ikke kunne tænde på...

knus malou

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.