Jamen kan sagtens forstå dig, for det ER virkelig en stor jungle med netdating. Der er så mange forskellige sider, og uendeligt mange profiler på hver side.
Jeg har været på datingsider on og off (når jeg har været single) fra jeg var 14 til jeg var 20, hvor jeg jo så mødte Jens inde på netdate.dk og har været sammen med ham siden.
Jeg har altid haft profilbillede på, og også for det meste billederne i mine fotoalbums. Og det gjorde også at jeg fik uendeligt mange henvendelser (det var ikke usædvanligt med breve fra 50 forskellige om dagen). Nogle var bare de der useriøse henvendelser som fx "du ser godt ud". Eller "jeg vil se dig nøgen". "Jeg vil kneppe dig" osv. Og dem er der mange af! Tror virkelig der sidder mange desperate mænd på de sider! Men dem skal man virkelig bare ignorere og ikke skrive tilbage på, og skriver de samme personer gentagende gange, så kan man de fleste steder blokere dem, så de ikke kan skrive til én.
Jeg har både selv søgt efter fyre, som jeg så har udvalgt nogle ud af og skrevet til, og også selv blevet mere end rigeligt kontaktet. Jeg var nok den der startede med at kigge profilbilledet, og hvis vedkommende ikke så vildt underlig ud, så scrollede jeg ned og læste profilteksten. Og hvis der stod noget om personen i den tekst, og man kunne se han havde brugt tid på at skrive det, i stedet for bare lige 2 hurtige minutter, og det der stod også tiltalte mig, så skrev jeg til vedkommende.
Jeg søgte som regel efter folk indenfor en overskuelig radius af hvor jeg selv boede, og så selvfølgelig efter alder og højde (er ikke så vild med fyre der er lavere end mig selv).
Mht. at mødes, så har jeg nok mødtes med... puhhh... i hvert fald 20-25 forskellige. Deriblandt også en pige, som jeg havde skrevet meget med som veninde, og vi blev da også veninder i nogle år. Men ellers kun fyre. Og der har godt nok været nogle typer iblandt må man sige! Men der har sq også været mange skønne fyre iblandt - om ikke andet så nogle som kunne bruges den ene aften 
Har også haft et par forhold til nogle af dem jeg har mødt online. De to fyre som nogensinde har betydet mest for mig har jeg mødt derinde. Og det er jo selvfølgelig min elskede Jens. Og så mødte jeg også en ekskæreste derinde, som jeg dengang troede var den eneste ene. Nu er han bare en ven. Og Jens ER den eneste for mig
Bare for at pointere at det altså sagtens kan lade sig gøre at finde kærligheden online.
Jeg har ofte mødtes med de forskellige på togstationer, busstationer, biograf, restaurent og så hjemme ved dem. Samt et par enkelte hjemme ved "mig" (der hvor jeg var ung pige i huset over i København i sin tid). Men de fleste nok hjemme ved dem. Så ja, jeg har nok også været mere uforsigtig end jeg vil anbefale andre. Så jeg siger med store bogstaver "MØD DEM ET OFFENTLIGT STED, HVOR DER ER ANDRE MENNESKER OMKRING JER". Det andet er sq for dumt, det har jeg selv mærket på egen krop. Men jeg var jo alt for ung og naiv dengang, så jeg troede altid det bedste om folk. Men er da blevet klogere siden. Better safe than sorry!