Dating på nettet...hvordan???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. november 2009

Honningblomst

Nu har jeg læst om mange der har haft succes med det...selv er jeg slet ikke til det, synes ikke lige det fungerer for mig, men er det mon fordi jeg gør noget forkert?

Hvordan og hvad har I haft gjort-.....har I haft billede eller ej, selv kontaktet, søgt på noget bestemt, svaret dem i syntes var pæne eller dem hvor de lød søde, hvor hurtigt mødtes I, hvor mange mødtes I med, hvornår og hvordan vidste I det var ham....osv osv osv..

Måske jeg kunne lære at bruge det, for det synes jeg godt nok ikke jeg kan...

Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

trunte89

Jeg har mødt 3 gennem nettet. Den 1 gik der vidst over et år før jeg mødtes med (til sidst skulle det bare overståes, der var absolut  intet fra min side)

Den anden gik der et par måneder. Vi mødtes nogle gange, men der var 13 års aldersforskel på os, og da det kom til stykket turde han ikke tage springet af frygt for hvad familie og venner ville sige.

Men Mads - min kæreste - gik der kun 7 dage. Sad og kede mig en fredag aften og prøvede chatten. Mads var den første der skrev noget ikke-frækt til mig, så der slog jeg til. Vi skrev en masse sammen og om lørdagen snakkede vi i telefon nogle timer. Og kunne bare mærke med det samme at det kunne udvikle sig. Vi kunne snakke i timer uden de der uheldige pauser. Hele ugen op til vi mødtes snakkede vi fra kk 22 til 4-6 stykker om morgenen.

Ja, jeg har haft billede, og har også kun skrevet tilbage til folk med billede. Ikke fordi jeg er gået op i hvordan de har set ud, men vil bare gerne lige se hvem, jeg skriver med.

Jeg har som regel kun skrevet tilbage til dem hvor man kan se de har gjort sig tid til at skrive noget til en i stedet for de der standart hilsner, eller dem der bare har kopieret deres profiltekster. Det er for upersonligt.

Trine

Anmeld

22. november 2009

Lone Jakobsen

Eva skriver:

Nu har jeg læst om mange der har haft succes med det...selv er jeg slet ikke til det, synes ikke lige det fungerer for mig, men er det mon fordi jeg gør noget forkert?

Hvordan og hvad har I haft gjort-.....har I haft billede eller ej, selv kontaktet, søgt på noget bestemt, svaret dem i syntes var pæne eller dem hvor de lød søde, hvor hurtigt mødtes I, hvor mange mødtes I med, hvornår og hvordan vidste I det var ham....osv osv osv..

Måske jeg kunne lære at bruge det, for det synes jeg godt nok ikke jeg kan...

Knus Eva.

skal se om jeg kan svare på det hele...

jeg havde billede på....og ja jeg kontaktede ofte selv folk. jeg havde nogle få krav...bla. med hensyn til alder... men ellers valgte jeg at skrive til dem med et åbent sind. det svingede meget hvor hurtigt jeg mødtes med dem og jeg udvalgte mig gerne en af gangen. for mig var den rigtige måde at jeg først skrev med dem derinde....så et tlf nr...derefter et møde.

jeg mødte vel...5-6.. kan snart ikke huske det... men den første jeg mødte blev så ham jeg vendte tilbage til (lidt for lang en historie)

håber det lykkedes for dig... men igen...for nogen er det bare ikke måden.

Anmeld

22. november 2009

Stumpen

Hejsa.. Jamen for 7 år siden var jeg på ofir.dk chatten, som mere eller mindre kun fungere på som en dating side...

Når jeg havde chattet færdig med fyrerne uddelte vi mobilnumre og sms'ede sammen over en længere periode og sendte hinanden billeder..

Jeg mødtes med to før Karsten og jeg er så en af de uforsigtige, den ene mødtes jeg med i kbh og gik rundt i gaderne, den anden mødtes jeg med på en station og kørte derefter hjem til ham.. Sådan fungerede det også med Karsten.. Vi mødtes på nettet lige før jul 02 og sms'ede og ringede sammen uafbrudt til den 31. jan 03, hvor jeg tog toget til herning om aftenen var vi et par og har været sammen lige siden.. (juni o3 flyttede jeg ind hos ham)

Jeg vil sige at jeg ved de to første jamen der snød sms'erne de læød virkelig søde, men efter min mening manglede de noget mellem ørerne, som jeg jo så opdagede da jeg mødtes med dem..

Qnus..

Anmeld

22. november 2009

Fines mor

Uhaaa... nu er det snart så mange år siden, så jeg kan slet ikke huske hvordan osv. Åhh jo..naturligvis kan jeg det haha.

Man må gerne være kræsen, og vælge ud med omhu syntes jeg. Stil krav til det man ønsker, og føler man har behov for, for det er et stort gedemarked!! Jeg har mødt mange i de 4½ år jeg var single, og må indrømme alle ikke har været lige festlige. Mødte bla. en som var skitzofren, men han mente han var helbredt!! En mødte fuld op, en viste sig at være kanon stor(tænder ikke på store mænd) andre var i forhold, uden at sige det fra staten!!

MEEEN i sidste ende endte jeg op med min kære mand, og må indrømme han havde alle de ting der skulle til. SÅ det kan lykkes at finde lykken online. Vi har mange venner og bekendte som har mødte hinanden på nettet.

Idag har vi kendt hinanden siden 2002.

Anmeld

22. november 2009

Ni-ko-li-ne

Martin og jeg fandt hinanden via internetdating...

jeg havde billede på, det giver et tons af svar, og der gælder det altså om virkelig at være kritisk og tænke over hvilket billede man sætter på og de signaler man sender... :0)

generelt kan jeg kun sige at folk skal virke ægte og sympatiske og så er det med at møde dem et uforpligtende sted første gang, cafe eller lignende så man kan tillade sig at gå hvis det ikk lige var det man troede

Anmeld

22. november 2009

Mca<3

Jeg oprettede en profil på dating.dk ..   Intet billede på ,,, Vil ikke stå til offentligt skue   Jeg gik simpelthen ind og søgte på område ,, højde ,, alder mm så er de første mange 1000 sorteret fra ...   Kiggede billeder og smed en hilsen af til dem jeg fandt interessant   Tja Henrik og jeg klingede totalt og har været sammen siden   God fornøjelse i dating junglen Knus fra Tanja .

Anmeld

22. november 2009

Vingummien

Mig og Frank mødte hinanden på nettet. Jeg havde billed på men havde ikke en massei fotoalbums som mange har og så er der dem der har intime billeder i privat album med kode, men sådan noget var jeg slet ikke til. Så et profil billed og et par alm i fotoalbummet der viste lidt om hvem jeg var og lavede. En beskrivelse af mig selv og så et par jokes i profilen, det var der mange der reagerede på også for så har man jo humor.

Jeg holdte mig fra dem der bare skrev hej og 2 linier, dem jeg reagerede på var dem der skrev et godt langt brev om dem selv og hvad de lavede, så var der ligesom mere hold i at de var seriøse. Man skal så også finde sig i at få breve hvor der står de vil se en nogen f.eks og dem skal man bare slette ellers bliver de sgu ved hvis man skriver tilbage at de skal lade være at skrive så syntes de først det er sjovt.

Jeg skrev ikke så meget selv først, det var mere dem der skrev til mig først, skrev også med piger altså som veninder og fik 1 veninde der igennem også. Jeg tiltrak også lesbiske hehe, var mange lesbiske der skrev til mig, ved ikke lige hvorfor men slettede dem bare

Jeg har mødt 2 fyre og så hende tøsen. Og den ene fyr er jeg jo så sammen med nu.

Anmeld

22. november 2009

FrkT

Jamen kan sagtens forstå dig, for det ER virkelig en stor jungle med netdating. Der er så mange forskellige sider, og uendeligt mange profiler på hver side.

Jeg har været på datingsider on og off (når jeg har været single) fra jeg var 14 til jeg var 20, hvor jeg jo så mødte Jens inde på netdate.dk og har været sammen med ham siden.

Jeg har altid haft profilbillede på, og også for det meste billederne i mine fotoalbums. Og det gjorde også at jeg fik uendeligt mange henvendelser (det var ikke usædvanligt med breve fra 50 forskellige om dagen). Nogle var bare de der useriøse henvendelser som fx "du ser godt ud". Eller "jeg vil se dig nøgen". "Jeg vil kneppe dig" osv. Og dem er der mange af! Tror virkelig der sidder mange desperate mænd på de sider! Men dem skal man virkelig bare ignorere og ikke skrive tilbage på, og skriver de samme personer gentagende gange, så kan man de fleste steder blokere dem, så de ikke kan skrive til én.

Jeg har både selv søgt efter fyre, som jeg så har udvalgt nogle ud af og skrevet til, og også selv blevet mere end rigeligt kontaktet. Jeg var nok den der startede med at kigge profilbilledet, og hvis vedkommende ikke så vildt underlig ud, så scrollede jeg ned og læste profilteksten. Og hvis der stod noget om personen i den tekst, og man kunne se han havde brugt tid på at skrive det, i stedet for bare lige 2 hurtige minutter, og det der stod også tiltalte mig, så skrev jeg til vedkommende.

Jeg søgte som regel efter folk indenfor en overskuelig radius af hvor jeg selv boede, og så selvfølgelig efter alder og højde (er ikke så vild med fyre der er lavere end mig selv).

Mht. at mødes, så har jeg nok mødtes med... puhhh... i hvert fald 20-25 forskellige. Deriblandt også en pige, som jeg havde skrevet meget med som veninde, og vi blev da også veninder i nogle år. Men ellers kun fyre. Og der har godt nok været nogle typer iblandt må man sige! Men der har sq også været mange skønne fyre iblandt - om ikke andet så nogle som kunne bruges den ene aften

Har også haft et par forhold til nogle af dem jeg har mødt online. De to fyre som nogensinde har betydet mest for mig har jeg mødt derinde. Og det er jo selvfølgelig min elskede Jens. Og så mødte jeg også en ekskæreste derinde, som jeg dengang troede var den eneste ene. Nu er han bare en ven. Og Jens ER den eneste for mig  Bare for at pointere at det altså sagtens kan lade sig gøre at finde kærligheden online.

Jeg har ofte mødtes med de forskellige på togstationer, busstationer, biograf, restaurent og så hjemme ved dem. Samt et par enkelte hjemme ved "mig" (der hvor jeg var ung pige i huset over i København i sin tid). Men de fleste nok hjemme ved dem. Så ja, jeg har nok også været mere uforsigtig end jeg vil anbefale andre. Så jeg siger med store bogstaver "MØD DEM ET OFFENTLIGT STED, HVOR DER ER ANDRE MENNESKER OMKRING JER". Det andet er sq for dumt, det har jeg selv mærket på egen krop. Men jeg var jo alt for ung og naiv dengang, så jeg troede altid det bedste om folk. Men er da blevet klogere siden. Better safe than sorry!

Anmeld

22. november 2009

Honningblomst

Tusind tak for alle jeres svar og gode råd....nu vil jeg prøve at bruge min profil, men vil ikke have billede på. Jeg må bruge lidt tid på at udse mig nogle og så skrive til dem..

Tak igen..

Knus Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.