Avavavavav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2009

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Liva skal ned til mine forældre idag og jeg har lige været oppe og pakke hendes taske.
Skal ned af trappen med tasken i den ene hånd og hendes rejseseng i den anden... og så glider jeg.
Hamrer arm, ryg og lænd lige ned i trappetrinene og banker bare ned af resten af trappen.
Hold kæft hvor jeg skreeeeg!

Har aldrig nogensinde slået mig så meget før.

Så nu venter jeg bare på at de blå mærker begynder at vise sig.

Nu ligger jeg på sofaen og har bare ondt overalt

Kan godt forstå overskrifen lyder sådan Avavavavavava...... Der er bare ikke noget være end at falde på trappen, man er bare fuldstændig ødelagt bage efter i sin krop, jeg håber på du "bare" får et par blå mærker og ikke ondt i ryg eller lænden.... God bedring til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

Dictes mor

Husk lige at holde os opdateret omkring, hvordan det går med dig.

Anmeld

21. november 2009

TbCp

Jeg kommer lige med en opdatering imorgen.

Jeg har lige kørt Liva hjem til mine forældre og da jeg endelig kom ind i bilen gik det fint

Jeg har dog et værre bøvl med at få støvler på og skal ikke lave nogle pludselige ryk.

Der hvor jeg har slået min rygrad er der kommet en ordentlig bule men det gør heldigvis ikke ondt, det er mere det nede over ballerne der gøre ski** ondt!

Men nu skal vi ud og spise og så håber jeg et par glas rødvin dulmer smerterne lidt

Anmeld

21. november 2009

oo

hov du der! er der ikke noget med, at man skal passe meget på med hævelser på rygraden?

Anmeld

21. november 2009

Vingummien

Tjuhl skriver:

hov du der! er der ikke noget med, at man skal passe meget på med hævelser på rygraden?

Har jeg også hørt

Anmeld

21. november 2009

Bondepigen

Jeg ville godt nok lige ringe til lægen og høre. Jeg er jo blevet klog af skade.

Jeg slog min ryg voldsomt i 94, hvor jeg hele dagen ikke kunne gå, men jeg var ung og troede ikke det kunne få konsekvenser, så jeg fik bare min kæreste til at bære mig ind i seng og så lå jeg der resten af dagen.

Dagen efter kunne jeg gå igen, så jeg gjorde ikke mere ved det, men er helt sikker på at det er det der har ødelagt min ryg...måske det ikke var gået så galt hvis jeg havde været ved lægen med det, så jeg kunne få hjælp til ryggen med det samme, ved fys eller noget...

Af og til får jeg det igen som dengang, hvor jeg næsten ikke kan gå...dengang kunne jeg dog OVERHOVEDET ikke gå.

Så jeg håber selvfølgelig at du lige vil kontakte en læge...hellere en gang for meget!

God bedring med ryggen!

Anmeld

22. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Liva skal ned til mine forældre idag og jeg har lige været oppe og pakke hendes taske.
Skal ned af trappen med tasken i den ene hånd og hendes rejseseng i den anden... og så glider jeg.
Hamrer arm, ryg og lænd lige ned i trappetrinene og banker bare ned af resten af trappen.
Hold kæft hvor jeg skreeeeg!

Har aldrig nogensinde slået mig så meget før.

Så nu venter jeg bare på at de blå mærker begynder at vise sig.

Nu ligger jeg på sofaen og har bare ondt overalt

Hvordan går det med knubsende idag?

Anmeld

22. november 2009

TbCp

Jeg er fuldstændig stiv i kroppen idag. Jeg har spændt helt vildt i nakken.
Det gør ikke så ondt hvor jeg har slået mig længere og har kun fået blå mærker på armen.... godt bagdelen er så godt polstret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.