Avavavavav

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

839 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. november 2009

TbCp

Liva skal ned til mine forældre idag og jeg har lige været oppe og pakke hendes taske.
Skal ned af trappen med tasken i den ene hånd og hendes rejseseng i den anden... og så glider jeg.
Hamrer arm, ryg og lænd lige ned i trappetrinene og banker bare ned af resten af trappen.
Hold kæft hvor jeg skreeeeg!

Har aldrig nogensinde slået mig så meget før.

Så nu venter jeg bare på at de blå mærker begynder at vise sig.

Nu ligger jeg på sofaen og har bare ondt overalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Liva skal ned til mine forældre idag og jeg har lige været oppe og pakke hendes taske.
Skal ned af trappen med tasken i den ene hånd og hendes rejseseng i den anden... og så glider jeg.
Hamrer arm, ryg og lænd lige ned i trappetrinene og banker bare ned af resten af trappen.
Hold kæft hvor jeg skreeeeg!

Har aldrig nogensinde slået mig så meget før.

Så nu venter jeg bare på at de blå mærker begynder at vise sig.

Nu ligger jeg på sofaen og har bare ondt overalt

Av for filen da så satte du da panik i hel huset.

Heldigt at det "kun" er blå mærker du fik dig, kunne have været meget værre.

Anmeld

21. november 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Av for filen da så satte du da panik i hel huset.

Heldigt at det "kun" er blå mærker du fik dig, kunne have været meget værre.

Jeg tror slaget over lænden var det værste... det trækker bare ned i baller og lår nu

Anmeld

21. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Jeg tror slaget over lænden var det værste... det trækker bare ned i baller og lår nu

Det  ikke sådan at du måske lige skullee få det tjekket? Er nok bare et slag men kunne nok være en god ide, eller i det mindste lige ringe og høre hvad de har atsige til det. Men er nok ikke panodil du lige skal tage lige med det samme, for så kan det godt snyd med smerter jo.

Anmeld

21. november 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Det  ikke sådan at du måske lige skullee få det tjekket? Er nok bare et slag men kunne nok være en god ide, eller i det mindste lige ringe og høre hvad de har atsige til det. Men er nok ikke panodil du lige skal tage lige med det samme, for så kan det godt snyd med smerter jo.

Jeg håber det bare er slaget... kan godt gå selvom det gør ondt.
Tror lige jeg vil se det an et par timer og hvis det bliver ved/værre kunne det godt være jeg skulle få det tjekket

Anmeld

21. november 2009

oo

åh gud! jeg har prøvet at falde ned af trappen med mit store skrummel af en nilfisk støvsuger fra 70'erne i hænderne, og hold kæft hvor gjorde det også bare ondt!

kan du gå og bevæge dig normalt selvom det smerter?

Anmeld

21. november 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

åh gud! jeg har prøvet at falde ned af trappen med mit store skrummel af en nilfisk støvsuger fra 70'erne i hænderne, og hold kæft hvor gjorde det også bare ondt!

kan du gå og bevæge dig normalt selvom det smerter?

Jeg kan godt gå ja, men det gør dælme noget ondt.
Men det er sket lige her for max 1/2 time siden så det bliver forhåbentlig bedre de næste timer...

Da Liva var 8-9 mdr. faldt jeg ned af trappen med hende... der var det så bare ribbenene jeg slog i stedet.
Jeg elsker at vores hus er i flere etager... men måske vi skulle overveje en elevator

Anmeld

21. november 2009

TbCp

Liva var også ovenpå og kom drønene hen og kiggede ned på mig... først grinte hun men så begyndte hun også at vræle ligesom mig... lille pige der slet ikke kune forstå hvorfor mor græd

Anmeld

21. november 2009

Dictes mor

Så for den, det var straks værre! Jeg håber da ikke, at du er kommet til skade og at det "kun" er slaget, selvom det i sig selv kan være slemt nok. Jeg synes nu, at du lige skal holde øje og få det tjekket på skadestuen, hvis ikke smerten fortager sig. Man skal være noget forsigtig med ryggen.

Anmeld

21. november 2009

TbCp

Majastina skriver:

Så for den, det var straks værre! Jeg håber da ikke, at du er kommet til skade og at det "kun" er slaget, selvom det i sig selv kan være slemt nok. Jeg synes nu, at du lige skal holde øje og få det tjekket på skadestuen, hvis ikke smerten fortager sig. Man skal være noget forsigtig med ryggen.

Ja jeg holder øje og mærker efter de næste timer.... hvis det bliver værre vil jeg tage ud og få det tjekket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.