maven hænger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2009

luckas-mor

CarinaSD skriver:

jeg syntes at du har en rigtig flot mave .. Jeg syntes os at min hang helt vildt .. Men det syntes alle andre ikk .. Men jeg tror os det med at når man har fået stræk mærker gør meget at man syntes at maven er grim ...  Jeg havde mega mange stræk mærker .. Men 1½ år før jeg blev gravid var jeg en dame på 110 kg .. Men nåede lige at komme ned på 57 kg inden jeg blev gravid .. så jeg havde en masse inden at maven blev stor .. 

tak

tror oss strækmærkerne har noge med det a gøre,,
men selvtilliden har måske oss noge med det a gøre, for den er ikk ret stor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

luckas-mor

Majastina skriver:

Din maven ligner min fuldstændig i form, jeg er heller ikke glad for min, jeg synes gerne den måtte strutte lidt mere og så synes jeg bare at den er så vildt bred. Jeg tror, at det er meget normalt, at man har et andet syn på sin egen mave i forhold til andres maver. Din mave en så fin og rund og sidder jo, hvor den skal. Det er nu lidt surt med strækmærkerne, dem kan jeg godt forstå, at du ikke kan lide.

tror de mærker er med tila gøre den ser sån ud,,i mine øjne meen jeg ville oss gerne ha min mave struttede mere end den gør.. måske kommer det?

Anmeld

21. november 2009

luckas-mor

Lærke90 skriver:

Synes heller ikke at din mave hænge - synes den er rigtig flot.

Jeg kan heller ikke lide min mave og i det hele taget min krop, fordi jeg har fået så sindsygt mange strækmærker  men hvad pokker gør man ikke for at få sådan en lille bebs

ja man kan kun håbe de blir stortset usynlige igen de mærker,, og tror jeg blir ligeglad når først den lille kommer
'tænker oss bar a den forhåbentlig ikk kommertil a hænge for altid efter fødslen

Anmeld

21. november 2009

luckas-mor

Caroline86 skriver:

Jeg synes din mave er smuk!

Jeg er rigtig glad for min mave, men kan også nogle dage synes den hænger lidt.. kommer vist an på hvordan lillepigen ligger derinde om min sidder og strutter eller mere "bare hænger", hvis du forstår.. måske din lille dejlige bebs bare slapper godt af i gyngen og derfor tynger nedad?

knus

tror oss den bar ligger og slapper midt iden hele så mavsen bar ''slasker'' men er jo ikk til a sige

Anmeld

21. november 2009

luckas-mor

og mange tak til alle der sys det er en flot ''vom'' jeg har ,, det er måske bar mig der sys det.. men det ville bestemt intet gøre hvis den kommer til a strutte lidt mer

kram natascha

Anmeld

21. november 2009

Tina2

Synes sleeet ikke din mave hænger, den er da superflot! Vær du bare stolt af den, det kan du sagtens!!!!!

Jeg er også en af dem der hiver læssevis af kg når jeg er gravid. 25 kg første gang og 31 kg anden gang- det er bare at passe godt på bagefter og mens du ammer, uden at være hys selvfølgelig:-) De skal nok komme af igen:-)

Men ingen hængemave du:-) Flot flot mavse:-)

Anmeld

22. november 2009

katrine26

CarinaSD skriver:

jeg syntes at du har en rigtig flot mave .. Jeg syntes os at min hang helt vildt .. Men det syntes alle andre ikk .. Men jeg tror os det med at når man har fået stræk mærker gør meget at man syntes at maven er grim ...  Jeg havde mega mange stræk mærker .. Men 1½ år før jeg blev gravid var jeg en dame på 110 kg .. Men nåede lige at komme ned på 57 kg inden jeg blev gravid .. så jeg havde en masse inden at maven blev stor .. 

Hold da op hvordan har du tabt alle de kg. syntes jeg sku er flot gjordt.

Hilsen katrine26

Anmeld

22. november 2009

luckas-mor

Tina2 skriver:

Synes sleeet ikke din mave hænger, den er da superflot! Vær du bare stolt af den, det kan du sagtens!!!!!

Jeg er også en af dem der hiver læssevis af kg når jeg er gravid. 25 kg første gang og 31 kg anden gang- det er bare at passe godt på bagefter og mens du ammer, uden at være hys selvfølgelig:-) De skal nok komme af igen:-)

Men ingen hængemave du:-) Flot flot mavse:-)

det kommer de også, for jeg har været oppe og være meget overvægtig da jeg var mindre og det ska ikk ske igen

men mange tak,, det er nok bar de dumme strækmærker der irritere og det er rart a høre andre der også lægger meget på  under graviditet, alle dem jeg kender de har ikk lagt mer end 6-7kg på og det er intet forhold til  mig sys jeg..

Anmeld

22. november 2009

Tina2

tasse skriver:

det kommer de også, for jeg har været oppe og være meget overvægtig da jeg var mindre og det ska ikk ske igen

men mange tak,, det er nok bar de dumme strækmærker der irritere og det er rart a høre andre der også lægger meget på  under graviditet, alle dem jeg kender de har ikk lagt mer end 6-7kg på og det er intet forhold til  mig sys jeg..

Nej, jeg kender det godt... Er faktisk rart nok at snakke/skrive med andre der har haft samme problem.... Jeg følte mig SÅ fed i graviditeten og også efter....

Ind imellem lagde jeg mine favoritjeans frem på sengen efter jeg havde født og gik og kiggede på dem (og savnede dem!!!) og prøvede dem ind imellem, det motiverede mig til at komme ned i vægt jo længere jeg kunne hive dem op

Så kom min mor også med en kommentar om at jeg jo ligeså godt kunne se i øjnene at der ville være 5-7 kg efter 2. graviditet man ikke kunne komme af med, og sådan var det bare.... Nul putte tænkte jeg bare!!!! Så da min søn var 9 mdr og vægten stod på førvægten igen sendte jeg en enorm buket blomster til hende og et kort med tak fordi hun ikke troede på jeg kunne smide det hele, og at jeg nu kunne informere hende om at jeg stod på min førvægt, hi hi:-)

Det syntes hun var super dejligt, var nemlig ikke lykkedes for hende efter min lillebror blev født (min mor tog også mange kg på begge gange) Så find bare alle de ting der motiverer dig:-)

Anmeld

23. november 2009

luckas-mor

Tina2 skriver:

Nej, jeg kender det godt... Er faktisk rart nok at snakke/skrive med andre der har haft samme problem.... Jeg følte mig SÅ fed i graviditeten og også efter....

Ind imellem lagde jeg mine favoritjeans frem på sengen efter jeg havde født og gik og kiggede på dem (og savnede dem!!!) og prøvede dem ind imellem, det motiverede mig til at komme ned i vægt jo længere jeg kunne hive dem op

Så kom min mor også med en kommentar om at jeg jo ligeså godt kunne se i øjnene at der ville være 5-7 kg efter 2. graviditet man ikke kunne komme af med, og sådan var det bare.... Nul putte tænkte jeg bare!!!! Så da min søn var 9 mdr og vægten stod på førvægten igen sendte jeg en enorm buket blomster til hende og et kort med tak fordi hun ikke troede på jeg kunne smide det hele, og at jeg nu kunne informere hende om at jeg stod på min førvægt, hi hi:-)

Det syntes hun var super dejligt, var nemlig ikke lykkedes for hende efter min lillebror blev født (min mor tog også mange kg på begge gange) Så find bare alle de ting der motiverer dig:-)

vil jeg osgså,, min mor har det med a sku kommentere min vægt altid
så jeg vil vise dem alle sammen jeg kan og ryger der lidt fleer kg ved siden a ville det bestem ikke gøre noget
og er jo en aktiv pige når det kommer til a røre sig, selvom jeg ikk må lave noget liig pt pga stiende æggehvider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.