tasse skriver:
det kommer de også, for jeg har været oppe og være meget overvægtig da jeg var mindre og det ska ikk ske igen
men mange tak,, det er nok bar de dumme strækmærker der irritere og det er rart a høre andre der også lægger meget på under graviditet, alle dem jeg kender de har ikk lagt mer end 6-7kg på og det er intet forhold til mig sys jeg..

Nej, jeg kender det godt... Er faktisk rart nok at snakke/skrive med andre der har haft samme problem.... Jeg følte mig SÅ fed i graviditeten og også efter....
Ind imellem lagde jeg mine favoritjeans frem på sengen efter jeg havde født og gik og kiggede på dem (og savnede dem!!!) og prøvede dem ind imellem, det motiverede mig til at komme ned i vægt jo længere jeg kunne hive dem op 
Så kom min mor også med en kommentar om at jeg jo ligeså godt kunne se i øjnene at der ville være 5-7 kg efter 2. graviditet man ikke kunne komme af med, og sådan var det bare.... Nul putte tænkte jeg bare!!!! Så da min søn var 9 mdr og vægten stod på førvægten igen sendte jeg en enorm buket blomster til hende og et kort med tak fordi hun ikke troede på jeg kunne smide det hele, og at jeg nu kunne informere hende om at jeg stod på min førvægt, hi hi:-)
Det syntes hun var super dejligt, var nemlig ikke lykkedes for hende efter min lillebror blev født (min mor tog også mange kg på begge gange) Så find bare alle de ting der motiverer dig:-)
Anmeld