maven hænger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.911 visninger
23 svar
0 synes godt om
21. november 2009

luckas-mor

hej med jer piger

jeg har bare et enkelt spørgsmål..

jeg føler min mave ''hænger'' og jeg går ind i 29.ende uge på mandag dvs 28+..

er det helt normalt at føle det på sin egen krop?
jeg syntes a alle andre herinde har en super flot og ''stram'' mave når de viser mavebilleder frem.

jeg har desv.. fået nogle strækmærker, kan de mon have indflydelse på a jeg ikke syntes min mave er særlig pæn?
jeg har taget næsten 20kg på og tog de første 12.3 kg  på de første 8 uger

vil bar høre om der er andre derude der har følt eller føler det samme om deres mavse?

billedet er fra 27.ende uge..

natascha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

frk andreasen

sys da ikke den hænger. men den er ved at være stor og flot

knus tanja 22+6

Anmeld

21. november 2009

Tvilling

wauww du ser godt ud. . Glæder mig også til at mine mave bliver så fin. Hvis jeg altså ikke fortsætter med at tabe mig .

Anmeld

21. november 2009

luckas-mor

frk andreasen skriver:

sys da ikke den hænger. men den er ved at være stor og flot

knus tanja 22+6

det er heller ikk så slemt når jeg har bukserne på meen sys bar den hænger når jegkigger mig i spejlet og bukserne ikk er over mavsen

meen ellers mange tak

Anmeld

21. november 2009

luckas-mor

Tvilling skriver:

wauww du ser godt ud. . Glæder mig også til at mine mave bliver så fin. Hvis jeg altså ikke fortsætter med at tabe mig .

jeg har overhoved ikk tabt mig men har kun fra 8. uge taget ½kg på om ugen ca..

og tak, denvokser med stor fart ,, men sysbar det er irriterende den ''hænger''

men ellers mange tak

Anmeld

21. november 2009

CarinaSB

jeg syntes at du har en rigtig flot mave .. Jeg syntes os at min hang helt vildt .. Men det syntes alle andre ikk .. Men jeg tror os det med at når man har fået stræk mærker gør meget at man syntes at maven er grim ...  Jeg havde mega mange stræk mærker .. Men 1½ år før jeg blev gravid var jeg en dame på 110 kg .. Men nåede lige at komme ned på 57 kg inden jeg blev gravid .. så jeg havde en masse inden at maven blev stor .. 

Anmeld

21. november 2009

jillkolsbjerg

tasse skriver:

hej med jer piger

jeg har bare et enkelt spørgsmål..

jeg føler min mave ''hænger'' og jeg går ind i 29.ende uge på mandag dvs 28+..

er det helt normalt at føle det på sin egen krop?
jeg syntes a alle andre herinde har en super flot og ''stram'' mave når de viser mavebilleder frem.

jeg har desv.. fået nogle strækmærker, kan de mon have indflydelse på a jeg ikke syntes min mave er særlig pæn?
jeg har taget næsten 20kg på og tog de første 12.3 kg  på de første 8 uger

vil bar høre om der er andre derude der har følt eller føler det samme om deres mavse?

billedet er fra 27.ende uge..

natascha

Smiler...kalder du DET en hængemave.....nej vel;-) Den ser da dejlig fin og rund ud...og bestemt ikke hængende....DEN ER SMUK;-)

knus jill 20+4

Anmeld

21. november 2009

Dictes mor

Din maven ligner min fuldstændig i form, jeg er heller ikke glad for min, jeg synes gerne den måtte strutte lidt mere og så synes jeg bare at den er så vildt bred. Jeg tror, at det er meget normalt, at man har et andet syn på sin egen mave i forhold til andres maver. Din mave en så fin og rund og sidder jo, hvor den skal. Det er nu lidt surt med strækmærkerne, dem kan jeg godt forstå, at du ikke kan lide.

Anmeld

21. november 2009

Lærke90

Synes heller ikke at din mave hænge - synes den er rigtig flot.

Jeg kan heller ikke lide min mave og i det hele taget min krop, fordi jeg har fået så sindsygt mange strækmærker  men hvad pokker gør man ikke for at få sådan en lille bebs

Anmeld

21. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes din mave er smuk!

Jeg er rigtig glad for min mave, men kan også nogle dage synes den hænger lidt.. kommer vist an på hvordan lillepigen ligger derinde om min sidder og strutter eller mere "bare hænger", hvis du forstår.. måske din lille dejlige bebs bare slapper godt af i gyngen og derfor tynger nedad?

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.