post!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2009

Karo

Milka skriver:

jeg var ved at bære bøtterne ned i barnevognen i går da jeg mødte postbudet ude i opgangen som stak et brev i hånden på mig. jeg stak det i tasken uden at kigge på afsender og glemte alt om det. jeg har lige åbnet det nu, og der står, at jeg på tirsdag får udbetalt alle pengene fra faderskabssagen! det er ca. 1100 per måned per barn siden de blev født for snart ni måneder siden – et rimelig pænt beløb!

jeg er rigtig meget bagud med en masse regninger og det bliver skønøøønt at få dem ud af verden. og så tror jeg også der bliver råd til den sofa jeg har haft øje på i noget tid. jeg har aldrig ejet en sofa men synes ligesom det er blevet nødvendigt når man har to børn, et sted hvor vi kan sidde sammen og hygge, alle tre.

åh hvor er jeg bare glad for at det er gået igennem ... har været lidt af en prøvelse at få det til at hænge sammen økonomisk i den lille famile op til nu.

fantastisk start på dagen 

Nej hvor dejligt

Godt det snart er tirsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2009

Skouboe

Det var da et ganske praktisk tidspunkt kommunen besluttede sig for at tage sig sammen på...

Tillykke og mange fra både Freja og jeg. Frejas er et rigtigt vådt et - med savl og en halvspist stykke tørret abrikos...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.