post!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. november 2009

Milka

jeg var ved at bære bøtterne ned i barnevognen i går da jeg mødte postbudet ude i opgangen som stak et brev i hånden på mig. jeg stak det i tasken uden at kigge på afsender og glemte alt om det. jeg har lige åbnet det nu, og der står, at jeg på tirsdag får udbetalt alle pengene fra faderskabssagen! det er ca. 1100 per måned per barn siden de blev født for snart ni måneder siden – et rimelig pænt beløb!

jeg er rigtig meget bagud med en masse regninger og det bliver skønøøønt at få dem ud af verden. og så tror jeg også der bliver råd til den sofa jeg har haft øje på i noget tid. jeg har aldrig ejet en sofa men synes ligesom det er blevet nødvendigt når man har to børn, et sted hvor vi kan sidde sammen og hygge, alle tre.

åh hvor er jeg bare glad for at det er gået igennem ... har været lidt af en prøvelse at få det til at hænge sammen økonomisk i den lille famile op til nu.

fantastisk start på dagen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

TbCp

Nej hvor fedt
Og så lige her op til jul!

Anmeld

21. november 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

jeg var ved at bære bøtterne ned i barnevognen i går da jeg mødte postbudet ude i opgangen som stak et brev i hånden på mig. jeg stak det i tasken uden at kigge på afsender og glemte alt om det. jeg har lige åbnet det nu, og der står, at jeg på tirsdag får udbetalt alle pengene fra faderskabssagen! det er ca. 1100 per måned per barn siden de blev født for snart ni måneder siden – et rimelig pænt beløb!

jeg er rigtig meget bagud med en masse regninger og det bliver skønøøønt at få dem ud af verden. og så tror jeg også der bliver råd til den sofa jeg har haft øje på i noget tid. jeg har aldrig ejet en sofa men synes ligesom det er blevet nødvendigt når man har to børn, et sted hvor vi kan sidde sammen og hygge, alle tre.

åh hvor er jeg bare glad for at det er gået igennem ... har været lidt af en prøvelse at få det til at hænge sammen økonomisk i den lille famile op til nu.

fantastisk start på dagen 

hvor lækkert det er på plads nu, og det kommer frem over...

Glæder mig til at se jeres nye sofa

Anmeld

21. november 2009

Klumpe-dumpe

Hvor dejligt Skønt med sådan en omgang (u)ventet penge.

Du skriver de knap er 9 mdr. Men jeg tror du får for 9 mdr. da de jo bliver det på tirsdag, og de penge (dem fra faderen) er til udbetaling får jeres vedkommende den 24 i hver mdr.

Er det dig selv der har bestemt at vente med pengene???

for jeg har da fået dem fra N hver mdr. siden hun blev født.Det var kommunen der lagde dem ud. Det eneste jeg ikke har kunne få før det var afsluttet var de særlig tillæg.

Glæder os til at se jeres nye sofa

Anmeld

21. november 2009

Milka

MORJESPERSEN skriver:

hvor lækkert det er på plads nu, og det kommer frem over...

Glæder mig til at se jeres nye sofa

tror muligvis jeg er sofasnob for alle dem jeg kan lide koster mindst 35,000kr 

men nu har jeg fundet en til en tiendedel af den pris som jeg skal ud og kigge på. og den er egentlig ganske pæn 

Anmeld

21. november 2009

Milka

malucca09 skriver:

Hvor dejligt Skønt med sådan en omgang (u)ventet penge.

Du skriver de knap er 9 mdr. Men jeg tror du får for 9 mdr. da de jo bliver det på tirsdag, og de penge (dem fra faderen) er til udbetaling får jeres vedkommende den 24 i hver mdr.

Er det dig selv der har bestemt at vente med pengene???

for jeg har da fået dem fra N hver mdr. siden hun blev født.Det var kommunen der lagde dem ud. Det eneste jeg ikke har kunne få før det var afsluttet var de særlig tillæg.

Glæder os til at se jeres nye sofa

jeg anede ikke man kunne få dem udbetalt af kommunen, på borgerservice sagde de at det kunne man i hvert fald ikke. hader borgerservice, de misinformerer om ALT 

Anmeld

21. november 2009

oo

juhuuu! hvor vildt lækkert! jeg glæder mig til at se den fancye sofa du skal have

Anmeld

21. november 2009

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

jeg anede ikke man kunne få dem udbetalt af kommunen, på borgerservice sagde de at det kunne man i hvert fald ikke. hader borgerservice, de misinformerer om ALT 

Ja det er ski da mærkeligt. Reglerne er vel de samme her, som hos jer....

Efter det var afsluttet skulle jeg tage stilling til om jeg ville ha´pengene direkte fra N eller om kommunen stadig skulle betale og så opkræve dem af ham, hvilke jeg gerne ville da jeg ikke gider at "måske jeg får, måske jeg ikke får i denne mdr. fra ham"

Så de penge jeg havde fået skulle han betale kommunen. Hvis jeg havde valgt at han nu skal betale. Skulle jeg betale de penge tilbage til kommunen og så skulle N betale hele (fra fødsel) beløbet til mig.

Anmeld

21. november 2009

Vingummien

Skønt at det er på plads og så har i lige lidt til jul,  dejligt

Anmeld

22. november 2009

anna-jonas

Det var på tide, at K kom til at hoste op, den nar.................fedt at i får lidt luft i budgettet dig og Bøtterne.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.