Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tina2 skriver: Jeg har stemt på Silas og Malena som jeg har gjort gennem hele programmet Dog kan jeg faktisk bedre li' Casper end Malena, men synes altså Silas og Malena danser bedst- dog vil jeg sige Vicky Jo og Casper havde langt den bedste freestyle
Jeg har stemt på Silas og Malena som jeg har gjort gennem hele programmet Dog kan jeg faktisk bedre li' Casper end Malena, men synes altså Silas og Malena danser bedst- dog vil jeg sige Vicky Jo og Casper havde langt den bedste freestyle
fuldstændig enig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ja det er meget tæt løb. fantastisk hvis malena vinder
Så tabte de sgu !!!!! malena og silas tabte trist
hæhæ..ja, danskerne er vilde med smilehuller
Jeg er nu fint tilfreds med at de vandt, for som sagt kan jeg bedre lide deres væremåde end silas' og malenas
Caroline86 skriver: hæhæ..ja, danskerne er vilde med smilehuller Jeg er nu fint tilfreds med at de vandt, for som sagt kan jeg bedre lide deres væremåde end silas' og malenas
Øv også. Måske fordi Casper var mere berømt end Malena
Limya skriver: Øv også. Måske fordi Casper var mere berømt end Malena
kan sagtens tænkes.. jeg vidste i hvert fald ikke hvem hun var
Caroline86 skriver: kan sagtens tænkes.. jeg vidste i hvert fald ikke hvem hun var
det vidste jeg heller ikke, men hun har knoklet den stakkel
Men Fedt hun nåede så lang
Jeg vidste nu godt hvem hun var, vidste ikke hvem Casper var:-) Men begge havde fortjent at vide, synes de var mega dygtige:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128