Vild med Dans-finalen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
17 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Unalisa

hvem stemme I på?

hvem tror du fortjener at vinder---

Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Malene76

Kasper og Vicky Jo... Ej er faktisk også ret vild med Silas og Malena... Så egentlig to gode par der står tilbage.. Hårdt presset er det nok Kasper og Vicky Jo jeg stemmer på.

Anmeld

20. november 2009

Unalisa

Malene76 skriver:

Kasper og Vicky Jo... Ej er faktisk også ret vild med Silas og Malena... Så egentlig to gode par der står tilbage.. Hårdt presset er det nok Kasper og Vicky Jo jeg stemmer på.

ja det er jo 2 dejlige konkurenter der står tilbage!!! det er spændende hvem der vinder

Anmeld

20. november 2009

Pige2009

Malena og Silas hepper vi på herhjemme men det er næsten dødt løb mellem dem og Casper og Vicky Jo.

Anmeld

20. november 2009

Sees

Casper Og Vickie Jo står den på her
Fordi Casper er jyde, fordi Casper er så skøn så skøn, og fordi han gør det SÅ fantastisk godt, når man tænker på at han, da han startede, nærmest ikke havde en rytme i kroppen ..

Men nøøj, hvor er Silas lækker .. Og hvorfor er det så at stortset alle dem jeg synes er lækre, er bøsse ?

Anmeld

20. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

synes Malena danser bedst, men kan bedst lide Caspers personlighed, så det er svært... Men det hedder jo "vild med dans", så mon ikke det er Malena der har fortjent at vinde!?

Anmeld

20. november 2009

MORJESPERSEN

Silas og malena

Anmeld

20. november 2009

Drengenesmor

Vicky Jo og Casper.....

Anmeld

20. november 2009

Tina2

Jeg har stemt på Silas og Malena som jeg har gjort gennem hele programmet  Dog kan jeg faktisk bedre li' Casper end Malena, men synes altså Silas og Malena danser bedst- dog vil jeg sige Vicky Jo og Casper havde langt den bedste freestyle

Anmeld

20. november 2009

NaFe

har sendt en sms afsted på Silas og MALENA...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.