Jeres indrero??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

den er jegmed på, det er bare så fandens svært at finde ting man kan smadre hehe....

Flasker uden pant De er ikke noget værd alligevel. Så kan man altid samle skårene op, så man ikke får dårlig samvittighed hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Kloster

Anonym skriver:

Jeg er ved at være død træt af at folk siger hormoner.. I min verden kan man odt være ude af balance uden at graviditeten ska have skylden!!

Men ja som Kaufie beskriver, den ene dag i kul kælderen og den anden dag glad..

Ved der er nogle ting som er sket omkring mig på det sidste som fylder en del men det er bare ikk det.. Det har da hjulpet lidt på hovedpinen at være hjemme et par dage og arbejde, og finde sig selv uden at der er mennesker omkring en.. Tænker bare der må være mere man kan gøre..

Hov... Kom lige i tanke om noget...

Skriv det ned!!

Skriv alle dine tanker og følelser ned på et papir. Læs det igennem og brænd det. Når man får tanker og følelser ned på papir, er det som om, lageret i hovedet bliver tømt over på det.

Prøv det, det hjælper.

Kloster

Anmeld

20. november 2009

Kaufie

Kloster skriver:

Hov... Kom lige i tanke om noget...

Skriv det ned!!

Skriv alle dine tanker og følelser ned på et papir. Læs det igennem og brænd det. Når man får tanker og følelser ned på papir, er det som om, lageret i hovedet bliver tømt over på det.

Prøv det, det hjælper.

Kloster

God idé - det har hjulpet mig mange gange. Det er som om man får det ud af systemet, når man får sat ord på tankerne. Men ingen behøver læse det.

Anmeld

20. november 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Flasker uden pant De er ikke noget værd alligevel. Så kan man altid samle skårene op, så man ikke får dårlig samvittighed hehe

haha ja, men dem ligger jeg nu ikke inde med så meget alligevl, det øl jeg drikker en gang imellem kommer gerne på dåse

Anmeld

20. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

haha ja, men dem ligger jeg nu ikke inde med så meget alligevl, det øl jeg drikker en gang imellem kommer gerne på dåse

Arrrh... Men de er jo til at få

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.