Jeres indrero??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Anonym trådstarter

Måske et mystisk spørgsmål, men kunne godt tænke mig at vide hvordan i holder på jeres indre ro?

De sidste uger er jeg kommet total ud af balance med mig selv, tænker voldsom, er tæt, har voldsom hovedpine, og bare rigtig bitter og sur.. men jeg aner ikk over hvad!

Jeg synes selv jeg altid har været go til at havde balance med mig selv, og ikke stresse ud over de mindste ting. Men bare tanken om noget jeg ved der kan irritere mig, irritere eller gør mig sur allerede før tingen er sket eller personen gør noget. Ved ikk lige om det giver mening men har det sådan..

Pt er jeg hjemme og arbejde ifølge aftale med min chef. Jeg er gravid, og vil hest ikk gå på barsel og have det sådan her..

Ved ikk helt hvordan jeg ska få den igen, nogle som har en genial hjemme øvelse om man kan bruge? Overvejer meditation som en anden buda (ligne ham i hvert fald lige nu)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

mariamiss6

min indre hvad-for-en-fisk????

aj hehe....

Jeg broderer og bruger meget tid på nettet. Det er sådan set hvad jeg foretager mig i min fritid, så at sige...

Men jeg har ikke endnu fundet noget der kan være medvirkende til at holde mit hysteri nede hehe....

Sikker på det ikke bare er hormoner?

Anmeld

20. november 2009

@spire

Anonym skriver:

Måske et mystisk spørgsmål, men kunne godt tænke mig at vide hvordan i holder på jeres indre ro?

De sidste uger er jeg kommet total ud af balance med mig selv, tænker voldsom, er tæt, har voldsom hovedpine, og bare rigtig bitter og sur.. men jeg aner ikk over hvad!

Jeg synes selv jeg altid har været go til at havde balance med mig selv, og ikke stresse ud over de mindste ting. Men bare tanken om noget jeg ved der kan irritere mig, irritere eller gør mig sur allerede før tingen er sket eller personen gør noget. Ved ikk lige om det giver mening men har det sådan..

Pt er jeg hjemme og arbejde ifølge aftale med min chef. Jeg er gravid, og vil hest ikk gå på barsel og have det sådan her..

Ved ikk helt hvordan jeg ska få den igen, nogle som har en genial hjemme øvelse om man kan bruge? Overvejer meditation som en anden buda (ligne ham i hvert fald lige nu)

Har det på samme måde.. Og kan heller ikke komme frem til hvad der skal til..

Holder mig beskæftiget med diverse fritidsaktiviteter etc.. og tror ikke bare det er hormonerne, for så påvirker de da mig mere end jeg troede muligt...

Anmeld

20. november 2009

Kloster

Hej.

Åhh hvor jeg kender det... Ikke lige den med graviditet, da det er 6 år siden sidst  Men da jeg blev færdig som ssa'er i feb i år, havde jeg læst næsten uafbrudt i næsten 3 år. Så kom jeg ud i det virkelige liv og hold da op, jeg fik tankerne til at flyve. Var simpelthen slet ikke mig selv og havde så svært ved at finde ro.

Men.... Jeg begyndte så at læse... Jeps. Læse bøger om noget HELT andet end mit fag og situation. Jeg læser krimier. Er bidt at svenske og norske krimier. DET får mig virkelig til at slappe af i hovedet. Kan varmt anbefales.. Altså at læse. Så skal du finde ud af, hvad der kan være interessant at læse. Min første bog læste jeg i år (som 32 årig) og det vare Nynne's dagbog. Total sjov, meget letlæselig og yderst overkommelig.

Så fat bogen og find din indre ro

Kloster

Anmeld

20. november 2009

Kaufie

Jeg gad også godt finde den igen. Selvom jeg (vist nok) ikke er gravid, er der noget galt med min indre balance.

Den seneste måned har budt på en MA og en fyring fra jobbet, så derfor er der vist ikke noget at sige til jeg er lidt uligevægtig. Den ene dag (fx torsdag) er jeg helt i kulkælderen og kan ikke se andet end problemer og bekymringer. Den næste (igår) ser jeg noget, der ligner drømmejobbet opslået, får skrevet en kanon ansøgning (synes jeg selv) og har en helt igennem god mavefornemmelse.

Tror måske det kan have en positiv virkning at få grædt ud, tømt systemet for grimme ting og så få en god gang trøste-sex

Anmeld

20. november 2009

@spire

Kaufie skriver:

Jeg gad også godt finde den igen. Selvom jeg (vist nok) ikke er gravid, er der noget galt med min indre balance.

Den seneste måned har budt på en MA og en fyring fra jobbet, så derfor er der vist ikke noget at sige til jeg er lidt uligevægtig. Den ene dag (fx torsdag) er jeg helt i kulkælderen og kan ikke se andet end problemer og bekymringer. Den næste (igår) ser jeg noget, der ligner drømmejobbet opslået, får skrevet en kanon ansøgning (synes jeg selv) og har en helt igennem god mavefornemmelse.

Tror måske det kan have en positiv virkning at få grædt ud, tømt systemet for grimme ting og så få en god gang trøste-sex

Ja, det også sådan jeg oplever det.. Den ene dag helt sort og intet er godt.. den anden kan den mindste ting få mig til at 'se lyset' og har så egentlig en god dag.. 

Hvad så når man ikke har mulighed for trøstesex..?

Anmeld

20. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså, hvis jeg er sur og træt og vrissen (Som jeg faktisk har været de her dage...) så plejer det at hjælpe, hvis jeg synger (eller skråler) en ordenlig gang singstar Det får virkelig bare min  indre ro og følelse af at gøre noget godt for mig selv.

Men det er desværre ikke altid jeg har tid til at gøre det.

Ellers så prøve at smadre noget. Det er også dejligt

Anmeld

20. november 2009

Anonym trådstarter

Jeg er ved at være død træt af at folk siger hormoner.. I min verden kan man odt være ude af balance uden at graviditeten ska have skylden!!

Men ja som Kaufie beskriver, den ene dag i kul kælderen og den anden dag glad..

Ved der er nogle ting som er sket omkring mig på det sidste som fylder en del men det er bare ikk det.. Det har da hjulpet lidt på hovedpinen at være hjemme et par dage og arbejde, og finde sig selv uden at der er mennesker omkring en.. Tænker bare der må være mere man kan gøre..

Anmeld

20. november 2009

Tvilling

Kunne det tænkes at det er det møj vejr vi har haft den seneste tid??

Anmeld

20. november 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Ellers så prøve at smadre noget. Det er også dejligt

den er jegmed på, det er bare så fandens svært at finde ting man kan smadre hehe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.