Hvad står jeres weekend menu på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

qp

Tjuhl skriver:

haha, jeg tror hun mener: hvad skal I have at spise i weekenden

her står den på frysepizza fra netto i aften, juhu søren skal til esbjerg med nogle venner og jeg orker ikke at tage med pga mavesmerter - og det er af samme grund at jeg ikke orker lave et anstændigt måltid mad til mig selv. så frysepizza it is - og det er sgu også okay en gang imellem

Haha... det er sgu vores "menu"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Kristina V

Idag kommer min mor og spiser Sushi og ser vild med dans Manden arbejder længe og HADER sushi..

Imorgen tager mig og Karoline med mormor i centeret og hygger, mens far har en lang vagt på jobbet.. Når han så kommer hjem kommer hans forældre og hans onkel, hvor vi ska have pålægsmand GUFFF!!! Og ellers bare hygge

Søndag ska vi på et loppemarked hvor at farmor har en bod, og efter der ska vi barr søndags hygge...

e dejlig rolig weekend uden for meget tam tam..

Anmeld

20. november 2009

Nadi

fredag: noget let da vi skal til fødselsdags-komsammen

lørdag: julefrokost

søndag: fødselsdag hos min mor

Så jeg kommer let omkring aftensmaden i denne weekend, men er desværre ikke til meget hjælp. Selvom jeg synes at en gang god pasta med en lækker kødsovs altid er et hit

-Nadia

Anmeld

20. november 2009

qp

Grønsagspande med rejer og muslinger

Anmeld

20. november 2009

frk Jensen

Min søde daddy har lige inviteret os på smørrebrød i aften og det siger vi da ikke nej til.

Imorgen skal jeg først ud og shoppe med en gammel veninde, og så til aften kommer mine brødre til aften så tror vi ender med noget kylling med ris og salat til. Det er altid et hit.

Søndag blir nok bare rester, eller frikadeller..

Knus

Anmeld

20. november 2009

mariamiss6

idag..... FLÆSKESTEG!!!!!!!! MUMS.......

Resten af weekenden..... hmmm???

Anmeld

20. november 2009

Ni-ko-li-ne

laks med råstegte kartofler og grøntsags pure

Anmeld

20. november 2009

N&J

Kyllingekødboller med lidt grøntsager i tomatsovs og pasta til..

Lørdag skal vi have hjemmelavet pizza

Søndag skal vi have ja tror det bliver rodfrugter i ovnen med noget kylling med flødeost på toppen til.. uhmm

Anmeld

20. november 2009

Lise

Mmm..sushi...mmm...  

Nå, vores weekendmenu. NO IDEA!!! Er SÅ ide- og initiativforladt for tiden, så aftensmad er noget jeg/vi/Christian finder ud af når vi snart skal spise det. MEN han kom hjem med en pakke fyldte pastaer igår, som han fik i forbindelse med arbejde - nogle nye slags som skulle være nogle gode, lækre nogle - så dem skal vi vel have. Og så skal vi vel have noget kød af en slags. Og noget salat................. Lavede en stor lasagne igår til mig selv og barnet, men var så oppustet og kvalm at jeg ingenting kunne spise, så den står i køleskabet og kukkelurer - den kunne man også spise. Men  Har ikke lyst!

Imorgen kommer en af Christians veninder. Vi skulle egentlig til hende, men for at gøre det nemmere for os, med Simon og såhn, så tilbød hun at komme her MED mad, så det er fantastisk! Ved ikke hvad hun kommer med, men det er også lige meget, bare hun kommer..

Anmeld

20. november 2009

Kaufie

I aften: Diverse lækkerier/junk food til Christmas by Night på Torvet i Nrsundby (uden knægt) måske en gang restaurant+bio hvis der er koldt/vådt vejr.

I morgen: ender sikkert med at spise hos mine forældre, når vi skal hente Wildbassen

Søndag: så er madplanen ikke længere endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.