Hvad står jeres weekend menu på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.488 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Mira0911

Overskriften siger sig selv... Jeg mangler bare inspiration noget lækkert og nemt til kæresten i morgen...

Håber nogen har nogen lækre idéer...

Kom frisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Valle81

MoarJ skriver:

Overskriften siger sig selv... Jeg mangler bare inspiration noget lækkert og nemt til kæresten i morgen...

Håber nogen har nogen lækre idéer...

Kom frisk...

Kan i lide laks:0) Så har jeg en super nem og lækker ret:0)

Anmeld

20. november 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Kan i lide laks:0) Så har jeg en super nem og lækker ret:0)

Jeg er sindsyg vild med laks... Men kæresten er ikke... Øøøv... Kom med den alligevel..

Anmeld

20. november 2009

Valle81

MoarJ skriver:

Jeg er sindsyg vild med laks... Men kæresten er ikke... Øøøv... Kom med den alligevel..

Den kommer her:0)

Sæt en gryde med vand, salt peber, et bundt dild, et bundt persille og en citron skåret i skiver ovet at koge. Put 4 laksestykker i og lad det simre til laksen er færdig. tag laksen op og del den op i små stykker ( ikke få små så bliver det splat)

Kog groft pasta i en gryde for sig selv.

Når pasta er kogt så brug gryden: smelt smør i gryde og svits masser af hvidløg deri. Hæld en 1/2 liter madlavningsfløde i, tilsæt salt og kog op. Når det koger tilsættes citronsaft, så fløden bliver lidt tyk.  Så puttes pasta og laks i fløden og det varmes godt igennem.

Dette servers så med friskhakket persille over og så passer det med en skøn salat og flutes til.

Smager så fantastisk og så nemt, tager ca 20 min at lave:0)

Det smager him

Anmeld

20. november 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Den kommer her:0)

Sæt en gryde med vand, salt peber, et bundt dild, et bundt persille og en citron skåret i skiver ovet at koge. Put 4 laksestykker i og lad det simre til laksen er færdig. tag laksen op og del den op i små stykker ( ikke få små så bliver det splat)

Kog groft pasta i en gryde for sig selv.

Når pasta er kogt så brug gryden: smelt smør i gryde og svits masser af hvidløg deri. Hæld en 1/2 liter madlavningsfløde i, tilsæt salt og kog op. Når det koger tilsættes citronsaft, så fløden bliver lidt tyk.  Så puttes pasta og laks i fløden og det varmes godt igennem.

Dette servers så med friskhakket persille over og så passer det med en skøn salat og flutes til.

Smager så fantastisk og så nemt, tager ca 20 min at lave:0)

Det smager him

Sidder og bliver rigtig lækker sulten... Jeg takker... Mon ikke jeg kan få ham til at smage på det...

Anmeld

20. november 2009

Valle81

MoarJ skriver:

Sidder og bliver rigtig lækker sulten... Jeg takker... Mon ikke jeg kan få ham til at smage på det...

Det tror jeg, og laksen kan han jo dosere som han ønsker, da der jo er masser af pasta:0)

Og så er det en ret børn ELSKER, min datter hun ÆDER seriøst bare så meget af den:0)

Anmeld

20. november 2009

qp

Vores weekend kommer til, at bestå af hygge/ leg/ gåture om dagen... og om aftenen når jeg er alene skal jeg simpelthen have lavet en dispotion til min opgave som jeg endnu ikke ved hvad skal handle om....

Anmeld

20. november 2009

Lone Jakobsen

på trods af at det er fredag er jeg faktisk ikke kommet dertil endnu har huset fuld af syge børn, så igår fik vi fritter med kødsauce... og idag regner jeg med at det bliver noget med pasta til. (for at lokke lidt mad i dem)

så jeg vil nyde at læse om hvad i andre skal ha af lækkerier her i weekenden.

Anmeld

20. november 2009

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vi skal have OST og VIN !

Anmeld

20. november 2009

oo

qp skriver:

Vores weekend kommer til, at bestå af hygge/ leg/ gåture om dagen... og om aftenen når jeg er alene skal jeg simpelthen have lavet en dispotion til min opgave som jeg endnu ikke ved hvad skal handle om....

haha, jeg tror hun mener: hvad skal I have at spise i weekenden

her står den på frysepizza fra netto i aften, juhu søren skal til esbjerg med nogle venner og jeg orker ikke at tage med pga mavesmerter - og det er af samme grund at jeg ikke orker lave et anstændigt måltid mad til mig selv. så frysepizza it is - og det er sgu også okay en gang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.