Hvad sparer I op til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

trunte89

Vi har ingen opsparing , men masser af ønsker. 

ville gerne ud og opleve verden, og rigtig gerne til USA.

så kunne jeg godt tænke mig en Kia ceed, Synes den nye er SUPER lækker.

Af de sådan lidt mindre ting er der:

EN stor hvid kommode til tøj (allerhelst et kæmpe skab fra ikea, men kan godt nøjes )

Nye madradser

Sengelamper,

Tapet til gangen, der er ikke noget på iøjeblikket. 

Så vil jeg gerne have noget hvidt tapet på i soveværelset.

Har lige arvet et sofabord og spisebord med stole fra min mormor, det vil jeg gerne malet og noget andet stof på sæderne.

Et 50 '' tv

2 cykler

Var vidst hvad jeg lige kunne komme i tanke om, måske vi skulle overveje at lave en opsparing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Lærke90

Vi har en opsparing til når vi engang skal ud at have hus  og hvis vi ellers mangler noget.

Synes det er rigtig lækkert med sådan en, og vi har ikke kunnet undvære den imens vi har boet sammen. Det var også den som gjorde at vi bare kunne gå ud og købe nye/ de ting vi gerne ville have til vores lille bebs

Anmeld

20. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg sparer op, så jeg kan gå ordenligt på barsel på et tidspunkt - Hvis det en dag sker. :-S Men altså, så de måneder på dagpenge, ikke kommer til at belaste min hverdag og jeg ikke behøver at bekymre mig

Anmeld

20. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Et nyt hus... og så vil vi gerne have en større bil når barn nr. 2 viser sig (der går forhåbentlig lige lidt tid endnu .. vi starter med nr. 1)..

Nu skal vi også bruge penge på ny vaskemaskine og tumbler, og der taler vi om at købe nogle rigtig gode (men derfor også dyrere) maskiner som vi så kan have glæde af længere... vi er ikke rigtig kommet frem til noget endnu.

Men det vi sparer allermest op til er huset...

Anmeld

20. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Til at kunne tage 3 mdr ud af kalenderen for at køre fra san Fransisco til New York. Vi er begyndt, men der er lang vej igen

Anmeld

20. november 2009

Lullaby

Sommerferie i Tyrkiet er pt det der spares op til nu

Anmeld

20. november 2009

JustAnotherName

Vi sparer sammen til at holde et dejligt bryllup ....det koster jo!

Så skal vi have fikset facaden på vores hus og hele herligheden skal males til sommer - det koster også lidt.

Vi har lige fået ændret alt kloark-system hér i vores kvarter ...og det koster også! (sure penge)

Vi ønsker med tiden at komme ud at rejse. Og der er mange rejsemål, som vi kunne drømme om. Men ét af de første vi gerne vil realisere er nok Thailand .....men ikke med små børn, som vi har lige nu.

Vi ville gerne bo i noget større og mere "måms" end det vi har. Vores hus er også til salg (det koster jo også lidt) men vi har desværre ikke haft noget held med at få det solgt indtil videre.
Vi er dog også glade for det hjem vi har, så det er ikke VIGTIGT at få noget større og bedre lige NU. Men med tiden, hvis der kommer flere børn, så behøver vi mere plads...

Bilerne koster os mere og mere i reperationer, da begge er ældre.
Hvis vi havde råd, så ville vi gerne have en ny bil ....og manden ved da også liiige præcis hvilken der ville gøre ham til en gladere mand. Hehe.

Så kunne det bare være rart at der altid var penge nok (og flere til) på kontoen. Men sådan er virkeligheden ikke herhjemme hos os.
Vi er sådan en familie som må spare op i lang tid, og dermed VIRKELIG nyde dét, som vi ærligt og redeligt har spænket og sparet for at få.

Vi har været ude og købe nye møbler til HELE STUEN + et 50 tommer plazma TV fra Samsung - 60.000 kontant!!
Det føles altså også ekstra godt at få en masse dejlige nye ting, som man HAR betalt for. Jeg ville ikke ud og låne pengene til den slags!

Men det er muligt at vi kommer til at skulle låne lidt, når vi skal holde bryllup, for jeg er ikke sikker på, at vi har midlerne til at spare så mange penge op til tiden. Men det må tiden jo vise...

Bare vi kan leve til dagligt, og mine piger har det godt og ikke mangler noget (og dét gør de ihvetfald ikke. De kommer altid i første række) - så er jeg glad og tilfreds... Så kan de andre ting komme hen ad vejen, med tiden, måske.... 

Anmeld

20. november 2009

Isabeau

Hej!

Vi har en lille opsparing, både til "lidt af hvert" og til tøsen.

Ønsker:

Træterasse.

Carport.

Større badeværelse.

Hvide lofter.

Få malet huset gråt.

Nyt tag.

Brændeovn.

Rejse til et varmt land.

Give min mand en pengegave, så han kan få lavet hans tænder, som han virkelig er ked af!

Der er mange ting, jeg godt kunne tænke mig, men det kommer vel tids nok

Anmeld

20. november 2009

Lulle25

Min drøm har været at overtage dette hus efter en ældre  dame jeg har passet i flere år, har dog aldrig troet dette ville ende sådan, men i dag er vi i fuld gang med at renovere dette skønne hus, for manden blev også vild med det da jeg viste ham det. Vi kan ikke vente med at flytte derned, men nu skal vi først renovere det som vi gerne vil og vi er startet med at tage alle de grønne blade af muren.

Når vi er færdige med at ordne huset og ungerne er blevet større har vi en drøm om at tage dem med på safari i afrika.

Og selvfølgelig er min største drøm at vi alle fortsætter med at være sunde og raske hele livet igennem.

Kh Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. november 2009

Tina2

Lige nu er vi igang med at bruge en masse penge på om- og tilbygning! Det bli'r meeega godt, når det er færdigt

Når vi engang har fået bebs nummer tre, så VIL jeg ha nye babser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.