Hvad sparer I op til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Honningblomst

Hvad ønsker I jer?

Der var en der spurgte mig hvad mine drømme var om der var noget jeg ønskede mig, som man kan købe for penge altså? Og jeg aner det ikke...tror slet ikke der er noget jeg ønsker mig lige nu?

Hvad med Jer, hvad skal I bruge opsparingen til...min er vel bare så jeg har hvis der er brug for dem..

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Tynen

HVIS jeg nu var så heldig at have en opsparing, ville jeg fluks hæve dem og bruge dem på et nyt badeværelse med HVIDE fliser...
Uhh, det kunne være top notch

Mangler ikke noget til mig selv, så vil hellere bruge pengene på ting herhjemme

Anmeld

20. november 2009

wamse

Hvis jeg havde en opsparing, ville den gå til min søns konfirmation om 5 mdr, hvilket jeg ikke har en krone til nu Så bryder min kønne lille hjerne men hvad hulan jeg skal gøre

Anmeld

20. november 2009

Lise

Spare op?  Det bruger vi ikke herhjemme...

Men jeg ønsker mig en 25 kvm tilbygning, en nyere lillemorbil og et spa-ophold

Anmeld

20. november 2009

qp

Jeg sparer ikke op til noget som så... men jeg sparer op for, at have en sjat penge - synes det er vigtigt når man har et barn og der mod forventning skulle komme uforudsigelige udgifter og han pludselig skulle mangle et eller andet.

Anmeld

20. november 2009

Kaufie

Sparer heller ikke op - men bruger penge med omtanke for tiden, da vi ikke ved om jeg når at finde job inden 1/2 - hvorefter vi så vil få brug for at have lidt ekstra kapital til at få det hele til at løbe rundt.

Anmeld

20. november 2009

malou

Vi ligger 2000 kr til side hver måned til vores ferie til næste år.... glæder mig... det bliver nok en tur til Samos

knus malou

Anmeld

20. november 2009

TbCp

Vi har ingen opsparing.
Men fremtiden byder på en del ting der skal bruges penge på.

2 stk nye badeværelser

Nyt tag

Rejse

Overdække ved hoveddør

Udvielse af terasse

Anmeld

20. november 2009

frk Jensen

Jeg spare op til at mig og bettemanden flytter om ca halvandet år. Vil gerne have så jeg kan betale indskuddet kontant og shoppe HELT nye møbler. Senge, sofa, spisebord.. ja alt vil jeg gerne have nyt af da det jeg har nu er noget jeg har haft sammen med eksén og det har en frygtelig masse minder.

Anmeld

20. november 2009

oo

hele vores opsparing ryger inden jul til en ny bil (hele og hele den består ad 11000 kr, såe...). det er så træls, for det er opsparingen vi bruger af når vi skal til københavn og besøge venner og min familie og det er opsparingen vi bruger af de måneder hvor der kommer a-kasseregning, bilforsikring og studielån samtidig

januar blir forfærdelig at komme igennem moneywise.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.