nummert til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

@spire

RikkeØ skriver:

jaja, det forstår jeg/ved jeg godt.

Men problemet er ikke så meget at det ikke kan opsiges med det samme.

Problemet er at telenor bare har kigget på navnet og ikke PBS nummeret der skulle betale regningerne. Såmænd...

og en anden ting.. Det er ikke telenor der kigger nogle steder men PBS.. Telenor sender blot anmodningen afsted på jeres vegne, og pbs står så for resten.. Hvilken konto den bliver tilmeldt osv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Rikke, Liam & Linus

jeg fik lige formuleret mig forkert... har rettet indlægget

Anmeld

20. november 2009

@spire

RikkeØ skriver:

jaja, det forstår jeg/ved jeg godt.

Men problemet er ikke så meget at det ikke kan opsiges med det samme.

Problemet er så bare at de fremstiller det som om det er muligt for en anden at skrive deres pbs nummer på og stå som betaler. Selvom det er umuligt...så der skal de være lidt bedre til at informere.

For nu er det jo  ikke alle der har arbejdet ved et teleselskab og kender alle reglerne

hehe nej, det er rigtig.. Det er ofte i butikkerne de lader kunderne gå med det indtryk bare for at få salget hjem.. Så ja, kan godt se den frustration, også derfor vi fik så mange henvendelser på det jo...

Anmeld

20. november 2009

Rikke, Liam & Linus

@spire skriver:

hehe nej, det er rigtig.. Det er ofte i butikkerne de lader kunderne gå med det indtryk bare for at få salget hjem.. Så ja, kan godt se den frustration, også derfor vi fik så mange henvendelser på det jo...

Ja, generelt er teleselskaberne alt alt for dårlige til at informere deres medarbejdere ude i butikken. Og så er det dem der sidder på supporten der får de sure og forvirrede kunder. Synes det er noget mærkeligt noget.

Har sågar oplevet en pige i en af de der små shops føtex har ude foran, som havde oprettet den forkerte service til os. Vi skulle have mobilt bredbånd, da de kører med gratis når man allerede har bredbånd, men i stedet oprettede hun alm. bredbånd. Og det var altså ikke fordi vi gjorde det svært for hende, reklamerne hang over det hele og vi pegede og forklarede at vi havde læst det på nettet og set reklamer...

Anmeld

20. november 2009

@spire

Ja, det er utroligt.. Men for teleselskaberne så går det bare på at dem der står i butikkerne skal sælge sælge sælge.. Jo flere kunder de får ind jo bedre.. Også snart folk har sat underskriften så er de jo mere eller mindre fanget.. Og Teleselskabet har fået deres kunde i et halvt år.

De er faktisk ligeglade med om den ene kunde så er utilfreds, for der er nok kunder at vælge imellem.. Også er det at folk skal sidde og gemme sig bag en telefon og forsøge at forsvare disse handlinger fra sælgerne ude i butikkerne.. Vores værste mareridt i kundeservicen var de skide sælgere der bare lovede folk guld og grønne skove, også kunne vi få lov at sidde og modtage al galden og prøve at rette op på det.. IIIh det ku godt nok blive surt nogle dage når man havde haft 100 igennem med samme problemstilling..

Anmeld

20. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

@spire skriver:

PBS afviser anmodninger om betaling via en konto der er en anden en den kontraktansvarlige, af sikkerhedsmæssige årsager.. Det i skal gøre er at din mor skal kontakte sin bank og afmelde PBS'en med teleselskabet, hvorefter DU skal kontakte DIN bank og få dem til at tilmelde den din konto...

Et nummer/abonnement der er ejet af én person kan kun tilmeldes en andens person konto/pbs, hvis denne person selv retter henvendelse til banken... og IKKE via teleselskabet...

ved du hvad så må de sgu lade værd med og smpøger om mit kontonummer når du siger de ikk har noget med det og gør og så går man sgu ikk bare ind og tager en anden!!!!!! sig hvad du vil !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.