nummert til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Elias"s mor skriver:

kender du nummert så man sætte penge ind på ens konto

Jeg ved ikke hvad du mener med at sætte penge ind ...

Jeg kom også igennem, men de sagde at de havde sendt det... mmm... helt sikkert der. Bare lige en uge for sent... hmmm...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Zafir skriver:

Jeg ved ikke hvad du mener med at sætte penge ind ...

Jeg kom også igennem, men de sagde at de havde sendt det... mmm... helt sikkert der. Bare lige en uge for sent... hmmm...

også ligemeget har snakket med dem nu

Anmeld

20. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Elias"s mor skriver:

også ligemeget har snakket med dem nu

Nå det var godt

Anmeld

20. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Hehe. Jeg har også lige haft en alvorlig samtale med dem

Jeg fik en telefon af min kæreste som gave, han havde så skrevet sit pbs nummer på bestillingen, da han skulle betale regningerne.

Men da jeg havde et abb. hos dem i forvejen, sendte de da bare regningerne til mig (blev trukkes automatisk på min pbs).

Og det kunne man ikke bare sådan gøre noget ved... det kunne godt tage op til 3 måneder at ændre.

Synes måske lige de skulle ta' at oppe sig en smule...

Fuldstændig irrelevant...men kom lige til at tænke på det

Anmeld

20. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

er så gal de gjorde der samme med miig. jeg købt en mobil og da jeg er under 18 står min mor som ejer men jeg som betaler
og de fik mit kontonummer så de skulle tag penge fra mig men de har fundet min mors og tager fra hende værd måenede uden vi vidst det min mor fant ud af det en dag . nu bor jeg ikk hjemme så værd måenede skal jeg sætte penge ind til min mor fordi de har gjordt det og vi aner ikk hvor de har min mors pb fra

Anmeld

20. november 2009

Ox.

Elias"s mor skriver:

er så gal de gjorde der samme med miig. jeg købt en mobil og da jeg er under 18 står min mor som ejer men jeg som betaler
og de fik mit kontonummer så de skulle tag penge fra mig men de har fundet min mors og tager fra hende værd måenede uden vi vidst det min mor fant ud af det en dag . nu bor jeg ikk hjemme så værd måenede skal jeg sætte penge ind til min mor fordi de har gjordt det og vi aner ikk hvor de har min mors pb fra

Ej det lyder da også vildt underligt at man bare sådan kan nappe andres nummer  ... Puha da

Anmeld

20. november 2009

@spire

RikkeØ skriver:

Hehe. Jeg har også lige haft en alvorlig samtale med dem

Jeg fik en telefon af min kæreste som gave, han havde så skrevet sit pbs nummer på bestillingen, da han skulle betale regningerne.

Men da jeg havde et abb. hos dem i forvejen, sendte de da bare regningerne til mig (blev trukkes automatisk på min pbs).

Og det kunne man ikke bare sådan gøre noget ved... det kunne godt tage op til 3 måneder at ændre.

Synes måske lige de skulle ta' at oppe sig en smule...

Fuldstændig irrelevant...men kom lige til at tænke på det

Nu har jeg tilfælgivis været ansat ved et teleselskab, og hold da op vi havde mange henvendelser vedr. PBS... Dét de færreste ved er at teleselskaberne som sådan INTET har med pbs at gøre.. PBS er et selvejende og selvfungerende institut der tilbyder folk at betale deres regninger for dem, og al administration af denne opgave ligger hos PBS. Det eneste teleselskaber kan gøre er at sende en anmodning på vegne af kunden for at tilmelde regningen pbs, og det kan man ligeså godt selv gøre.. De kan altså ikke afmelde/ophave aftalen eller flytte den til en anden bruger/konto.. Det er UMULIGT!

Anmeld

20. november 2009

@spire

Elias"s mor skriver:

PBS afviser anmodninger om betaling via en konto der er en anden en den kontraktansvarlige, af sikkerhedsmæssige årsager.. Det i skal gøre er at din mor skal kontakte sin bank og afmelde PBS'en med teleselskabet, hvorefter DU skal kontakte DIN bank og få dem til at tilmelde den din konto...

Et nummer/abonnement der er ejet af én person kan kun tilmeldes en andens person konto/pbs, hvis denne person selv retter henvendelse til banken... og IKKE via teleselskabet...

Anmeld

20. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Nu har jeg tilfælgivis været ansat ved et teleselskab, og hold da op vi havde mange henvendelser vedr. PBS... Dét de færreste ved er at teleselskaberne som sådan INTET har med pbs at gøre.. PBS er et selvejende og selvfungerende institut der tilbyder folk at betale deres regninger for dem, og al administration af denne opgave ligger hos PBS. Det eneste teleselskaber kan gøre er at sende en anmodning på vegne af kunden for at tilmelde regningen pbs, og det kan man ligeså godt selv gøre.. De kan altså ikke afmelde/ophave aftalen eller flytte den til en anden bruger/konto.. Det er UMULIGT!

jaja, det forstår jeg/ved jeg godt.

Men problemet er ikke så meget at det ikke kan opsiges med det samme.

Problemet er så bare at de fremstiller det som om det er muligt for en anden at skrive deres pbs nummer på og stå som betaler. Selvom det er umuligt...så der skal de være lidt bedre til at informere.

For nu er det jo  ikke alle der har arbejdet ved et teleselskab og kender alle reglerne

Anmeld

20. november 2009

@spire

RikkeØ skriver:

jaja, det forstår jeg/ved jeg godt.

Men problemet er ikke så meget at det ikke kan opsiges med det samme.

Problemet er at telenor bare har kigget på navnet og ikke PBS nummeret der skulle betale regningerne. Såmænd...

prøv og se hvad jeg har skrevet i indlægget ovenfor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.