Markeds analyse opgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

Rikke, Liam & Linus

DatterMalou skriver:

Hej Niels.

Jeg synes det mangler en side hvor du kan købe navne-ting til børn, tøj, sutter mm. Jeg ved godt at man kan købe de forskellige ting, på forskellige sider. Jeg savner det er samlet.

Mvh Sofie

Hov...blander mig lige. Har du kigget her?

http://www.babyshoppen.com/shop/frontpage.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

oo

DatterMalou skriver:

Hej Niels.

Jeg synes det mangler en side hvor du kan købe navne-ting til børn, tøj, sutter mm. Jeg ved godt at man kan købe de forskellige ting, på forskellige sider. Jeg savner det er samlet.

Mvh Sofie

hvad med navnebaby.dk?

Anmeld

21. november 2009

N&J

Jeg syntes egentlig det der mangler er en webside som ikke kun sælger billigt tøj, men lavet af de rigtige produkter, men også en guide, hvad har dit barn brug for som spæd, i str. 68, 74, 80 osv og tag højde for årstiderne, guide til sko, men hvor der samtidig bliver solgt godt tøj billigt tøj og gerne i pakker med 3 par bukser, 3 bluser osv.. uden at det er mærkevarer, og så kunne jeg helt sikkert også mangle en babyshop med produkter både til barn, mor og far, der fører produkter uden alt det som de andre piger skriver, men som også hele tiden holder sig opdateret omkring hvad der findes ud af netop på det marked, samtidigt ville man derved kunne sælge naturligt legetøj som igen kan mærkes efter alder, og selvfølgelig dvd'er og musik.. det ville være den utimative shop for mig - en grøn shop helt igennem, og ikke kun efter det tilladte.. den ville jeg benytte også selvom jeg skulle betale lidt mere for hver ting, hvis jeg vidste at det hele var uden alt det vi gerne vil undgå når vi både er gravide og efter vi har fået vores små guldklumper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.