Niels H skriver:
Hej alle jer på Baby.dk 
Jeg er pt. igang med at uddanne mig til Web intregrator, og vi har har fået til opgave at analyse net markedet for manglende produkter.
Jeg har så trukket området Baby, og for at være ærlig så ved jeg ikke ret meget om dette område, derfor er jeg kommet her til jer på Baby.dk i håb om lidt hjælp 
Når DU handler på nettet i de forskellige danske webshops, har du tænkt over hvad du synes de forskellige webshops mangler af produkter til dit barn?
Håber i vil hjælpe mig.
Go weekend til jer alle sammen! 
Mvh
Niels
Puha det bliver vist svært at lave statestik over, der kommer sikkert en masse forskelligt.
Men da jeg ventede handlede jeg meget ind på nettet, og jeg manglede en samlet startpakke med tøj. det var svært at vide hvad man skulle bruge.
Nu synes jeg det er svært at finde legetøj som rammer aldersgruppen lige i øjet, så måske man også kunne sætte mere nævner på det.
Gennemgående kunne der måske sælges mere på varebeskrivelser som kunne ramme køber.
Mange baby sider har lidt af det hele så man kan lede længe efter en side som har det man skal bruge. Man kan godt kommer til at handle flere steder. Men en god portion tålmodighed så kan man spare mange penge på nethandel.
God arbejdslyst.
Anmeld