Markeds analyse opgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. november 2009

Niels H

Hej alle jer på Baby.dk

Jeg er pt. igang med at uddanne mig til Web intregrator, og vi har har fået til opgave at analyse net markedet for manglende produkter.

Jeg har så trukket området Baby, og for at være ærlig så ved jeg ikke ret meget om dette område, derfor er jeg kommet her til jer på Baby.dk i håb om lidt hjælp

Når DU handler på nettet i de forskellige danske webshops, har du tænkt over hvad du synes de forskellige webshops mangler af produkter til dit barn?

Håber i vil hjælpe mig.

Go weekend til jer alle sammen!

Mvh

Niels

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Kaufie

Jeg mangler et sted hvor man kan købe tålmodighed, lydhørhed, samarbejdsvilje og et bedre sovehjerte til en 2½ årig dreng.....

Nej, seriøst, jeg bruger ikke netbutikker særlig meget, så kan desværre ikke hjælpe dig, men blot ønske dig held og lykke med opgaven!

Anmeld

20. november 2009

Ni-ko-li-ne

jeg handler en del på nettet...

det jeg mangler er et godt alternativ til mærkevarerne, som er suåper lækre men også dyre.... jeg går op i kvalitet men mærket er ligegyldigt... så en slags god paralel producent af godt økologisk holdbart børnetøj....

Anmeld

20. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Niels H skriver:

Hej alle jer på Baby.dk

Jeg er pt. igang med at uddanne mig til Web intregrator, og vi har har fået til opgave at analyse net markedet for manglende produkter.

Jeg har så trukket området Baby, og for at være ærlig så ved jeg ikke ret meget om dette område, derfor er jeg kommet her til jer på Baby.dk i håb om lidt hjælp

Når DU handler på nettet i de forskellige danske webshops, har du tænkt over hvad du synes de forskellige webshops mangler af produkter til dit barn?

Håber i vil hjælpe mig.

Mvh

Niels

Hej Niels.

Jeg synes det mangler en side hvor du kan købe navne-ting til børn, tøj, sutter mm. Jeg ved godt at man kan købe de forskellige ting, på forskellige sider. Jeg savner det er samlet.

Mvh Sofie

Anmeld

20. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg handler ret meget på nettet, men ikke fordi jeg har børn. Det er fordi jeg bor lidt ude på landet, så jeg vejer op: Hvis jeg skal bruge diesel på det, koster det x og hvis jeg skal have det sendt koster det y. Hvis det koster det samme eller mindre at få det sendt, så vælger jeg det. REN magelighed

Og ofte sparer jeg også penge på at handle på nettet

Anmeld

20. november 2009

Niels H

Mange tak for alle jeres svar, det hjælper mig rigtig meget

Bliv endelig ved med at komme respons på denne tråd, hvis i kommer om tanke om flere ting i synes der mangler på de danske Baby webshops

Mvh

Niels

Anmeld

20. november 2009

oo

nu er jeg indtil videre "kun" moster, men jeg syntes det er en ren jungle at finde ud af hvad varerne indeholder af grumme ting. måske fordi jeg ikke bruger voldsomme mængder af tid på at shoppe til min niece på nettet, og derfor ikke kender alle mærkerne, men jeg syntes virkelig der mangler en overskuelig oversigt over hvad tøj/legetøj/badedimser/tuscher osv indeholder, så det kan blive lettere at undgå de farlige stoffer mest muligt 

Anmeld

20. november 2009

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

nu er jeg indtil videre "kun" moster, men jeg syntes det er en ren jungle at finde ud af hvad varerne indeholder af grumme ting. måske fordi jeg ikke bruger voldsomme mængder af tid på at shoppe til min niece på nettet, og derfor ikke kender alle mærkerne, men jeg syntes virkelig der mangler en overskuelig oversigt over hvad tøj/legetøj/badedimser/tuscher osv indeholder, så det kan blive lettere at undgå de farlige stoffer mest muligt 

ja det må jeg give dig ret i, man skal ofte "tage chancen"

Anmeld

20. november 2009

mor_sabina

Niels H skriver:

Hej alle jer på Baby.dk

Håber i vil hjælpe mig.

Mvh

Niels

Puha det bliver vist svært at lave statestik over, der kommer sikkert en masse forskelligt.

Men da jeg ventede handlede jeg meget ind på nettet, og jeg manglede en samlet startpakke med tøj. det var svært at vide hvad man skulle bruge.

Nu synes jeg det er svært at finde legetøj som rammer aldersgruppen lige i øjet, så måske man også kunne sætte mere nævner på det.

Gennemgående kunne der måske sælges mere på varebeskrivelser som kunne ramme køber.

Mange baby sider har lidt af det hele så man kan lede længe efter en side som har det man skal bruge. Man kan godt kommer til at handle flere steder. Men en god portion tålmodighed så kan man spare mange penge på nethandel.

God arbejdslyst.

Anmeld

20. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg handler også en del på nettet. Da det er utrolig nemt når man har en lille

Jeg kan egentlig godt savne nogle mere detaljerede varebeskrivelser, nogle gange er man lidt på bar bund. (det er jo ikke en fysisk vare, men måske du kan bruge det til din field-research )

Men i det hele taget kunne jeg godt bruge nogle flere økologiske produkter, og produkter uden pvc. fhalater etc. Da det er noget jeg går meget op i.

Og som genbrugsble-bruger. Billigere priser. Savner lidt at man kan købe flere stk. og spare penge. Det kan man på de fleste sider fra USA, Canada etc. men ingen steder i dk, så vidt jeg ved. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.