Står i en træls situation og ved ikke rigtig om man kan gøre noget ved det.
Jeg har ikke noget i mod folk der ryger bare de ikke gør det i vores lejlighed, eller puster det direkte ind i hovedet på mig, har selv været ryger engang så ved hvor meget en smøg kan betyde for et menneske.
Vores underbo har fået lavet deres bryggers om til computerrum og det har så resulteret i at vores bryggers, store badeværelse og Emils værelse lugter vildt meget af røg
fordi de ryger og det gør de selvfølgelig også i deres computerrum. Jeg har det helt skidt med at Emil skal sove i den lugt, kan svinge meget fra dag til dag hvor stærk det lugter, var lige nede at tjekke ham nu her pga feber og der lugter lige nu som om vi selv ryger
Er ikke underboens skyld de kan jo ikke gøre for at det går op til os, men hvad kan man gøre? For bolig foreningen kan jo ikke gå ind og sige at de ikke må ryge i deres eget hjem, men vi kan jo heller ikke leve med det her, vi tørre bla vores tøj i vores bryggers og det er jo heller ikke sundt for Emil, for når det kan lugt så kraftigt er det jo ikke "kun" lugten der kommer herop og vi har ikke råd til at flytte

Så er der nogen der har en ide om hvad man kan gøre og hvad man kan kræve at boligforeningen får gjort ved det.
Anmeld