Nu spør jeg lige ud - evitaperon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2009

mariamiss6

evitaperon skriver:

Nej jeg har ingen kagebutik hvorfra der sælges udstyr, på ingen måder.

Jeg er uddannet kok og i lære som konditor og vil gerne starte mit eget op ja og laver også kager på bestilling men ingen butik på nogen måder.

Jeg har bare haft skrevet om / anbefalet de butikker jeg har haft god erfaring med... 

det er nu også den følelse jeg har haft når du har skrevet.

Du reklamerer jo for din egen side også, så man kan jo se hvad du laver.

Men altså jeg er ikke stødt, og synes dine råd har været reelle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

evitaperon

Tusinde tak, det er i hvert fald også det der har været meningen...

Anmeld

21. november 2009

qp

evitaperon skriver:

Tusinde tak, det er i hvert fald også det der har været meningen...

Du har måske ikke nogen fysisk handel men du har da været ret god til, at slutte dine indlæg af med, at skrive din website  (reklame) - tror nu mere det er det der hentydes til?

Anmeld

21. november 2009

mariamiss6

qp skriver:

Du har måske ikke nogen fysisk handel men du har da været ret god til, at slutte dine indlæg af med, at skrive din website  (reklame) - tror nu mere det er det der hentydes til?

nåh ja det er da rigtigt... men har du så kigget på siden? der sker ikke noget nyt derinde....

hun har jo ikke skrevet 'du skulle hellere bestille en af mig' men derimod forsøgt at råde folk ud fra hvordan hun sev arbejde....

hvad søren qp skal vi to nu alligevel være uenige om noget hehe...

Anmeld

21. november 2009

qp

mariamiss6 skriver:

nåh ja det er da rigtigt... men har du så kigget på siden? der sker ikke noget nyt derinde....

hun har jo ikke skrevet 'du skulle hellere bestille en af mig' men derimod forsøgt at råde folk ud fra hvordan hun sev arbejde....

hvad søren qp skal vi to nu alligevel være uenige om noget hehe...

Hvis du - hver gang efter du skrev et indlæg sluttede af med "Missmariacakes.dk" så tror jeg sgu ikke du ville blivet taget så skide alvorligt Endvidere er de ting hun har kommenteret på i nogle tråde ganske irrelivante ifht tråden, men uden tvivl skrevet for lige, at kunne slutte af med hendes webshop.....

Rygende uenige er vi, ja!!

Anmeld

21. november 2009

mariamiss6

qp skriver:

Hvis du - hver gang efter du skrev et indlæg sluttede af med "Missmariacakes.dk" så tror jeg sgu ikke du ville blivet taget så skide alvorligt Endvidere er de ting hun har kommenteret på i nogle tråde ganske irrelivante ifht tråden, men uden tvivl skrevet for lige, at kunne slutte af med hendes webshop.....

Rygende uenige er vi, ja!!

hehe godt så.... og ja der har du nok alligevel ret....

ikke et emne jeg gide rkast emig ud i idag dog, så vi må ende med bare at være delvist uenige....

jeg tror sgu jeg vil hoppe i byen i stedet for  skal du med hehe

Anmeld

21. november 2009

qp

mariamiss6 skriver:

hehe godt så.... og ja der har du nok alligevel ret....

ikke et emne jeg gide rkast emig ud i idag dog, så vi må ende med bare at være delvist uenige....

jeg tror sgu jeg vil hoppe i byen i stedet for  skal du med hehe

Jeg orker sgu heller ikke, at debattere i dag... gider kun kommentere hehe...

Hvis jeg kunne var jeg for længst taget i byen - men jeg venter til i starten af december og du kan tro jeg glæder mig

Hav en fantastisk aften derude IRL!!

Kh qp - som også godt gad bo TÆT på familien

Anmeld

22. november 2009

Susan1978

evitaperon skriver:

Hej alle sammen

Jeg er ked af at i opfatter tingene sådan..

Det var sådan set for at dele ud af erfaringer og prøve at være sød og hjælpe... Egentlig ikke for at sige, at de ting jeg laver og gør er bedre. Og jo da, det tangerer hen imod noget jeg ikke synes er rart når jeg har gjort det for at hjælpe, jeg har selv siddet og læst debatterne igennem og kan da godt se at den måde jeg skriver på måske virker sådan, men det var og er ikke sådan ment.

Jeg har selv prøvet en del i restaurationsbranchen og kagebranchen, både godt og negativt og synes det er super fedt at normale "husmødre" går så meget op i at lave fine kager. Derfor synes jeg det er synd, hvis de har negative oplevelser.

Apropos børn, nej så har jeg(VI) ingen men vi prøver. Dét ser sort på den front. Og nej jeg er ikke på andre hjemmesider.

Igen jeg er ked af i har opfattet det forkert.  

Eva

Tak for dit svar Eva, det sætter jeg stor pris på.   

Bliv bare ved med at dele ud af din erfaring, da jeg nu ved den er reel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.