Nu spør jeg lige ud - evitaperon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2009

mariamiss6

evitaperon skriver:

Nej jeg har ingen kagebutik hvorfra der sælges udstyr, på ingen måder.

Jeg er uddannet kok og i lære som konditor og vil gerne starte mit eget op ja og laver også kager på bestilling men ingen butik på nogen måder.

Jeg har bare haft skrevet om / anbefalet de butikker jeg har haft god erfaring med... 

det er nu også den følelse jeg har haft når du har skrevet.

Du reklamerer jo for din egen side også, så man kan jo se hvad du laver.

Men altså jeg er ikke stødt, og synes dine råd har været reelle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2009

evitaperon

Tusinde tak, det er i hvert fald også det der har været meningen...

Anmeld

21. november 2009

qp

evitaperon skriver:

Tusinde tak, det er i hvert fald også det der har været meningen...

Du har måske ikke nogen fysisk handel men du har da været ret god til, at slutte dine indlæg af med, at skrive din website  (reklame) - tror nu mere det er det der hentydes til?

Anmeld

21. november 2009

mariamiss6

qp skriver:

Du har måske ikke nogen fysisk handel men du har da været ret god til, at slutte dine indlæg af med, at skrive din website  (reklame) - tror nu mere det er det der hentydes til?

nåh ja det er da rigtigt... men har du så kigget på siden? der sker ikke noget nyt derinde....

hun har jo ikke skrevet 'du skulle hellere bestille en af mig' men derimod forsøgt at råde folk ud fra hvordan hun sev arbejde....

hvad søren qp skal vi to nu alligevel være uenige om noget hehe...

Anmeld

21. november 2009

qp

mariamiss6 skriver:

nåh ja det er da rigtigt... men har du så kigget på siden? der sker ikke noget nyt derinde....

hun har jo ikke skrevet 'du skulle hellere bestille en af mig' men derimod forsøgt at råde folk ud fra hvordan hun sev arbejde....