Nu spør jeg lige ud - evitaperon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.592 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. november 2009

Susan1978

Er du kun på baby.dk pga kagesiden?

du har tilsyneladende ingen børn i følge din profil (kan jo være du prøver ) , det eneste du gør er at promovere dit eget firma og kritisere andre firmaer.. hele tiden skrive at de ting du bruger og gør er det bedste.

Jeg skal ikke blande mig i om det er rigtig eller forkert.. jeg undrer mig bare ?

Det er muligt jeg har opfattet tingene forkert og du rent faktisk bare vil komme med gode råd og dele ud af din erfaring. Så skal du bare blive ved.

men jeg personligt føler det lidt belærende, når jeg flygtigt tænker tilbage på de ting du har besvaret, har du altid haft noget der var bedre på den ene eller anden måde.

Jeg undskylder på forhånd, hvis dette giver anledning til noget ikke rart, det er ikke hensigten, jeg vil bare gerne spørge personligt om min opfattelse er helt hen i vejret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

ekzunz

2 sjæle én tanke....

Anmeld

19. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nu har jeg kigget alle indlæg igennem hun har skrevet og ja, det ser mig noget sådan ud, som det I beskriver.

Nok har vi ikke en politik om at man ikke må reklamere i debatterne, men det skal holdes på et niveau og ellers må man købe annonceplads.

jeg syntes det tangerer misbrug.

Anmeld

19. november 2009

dorthemus

UPS!!  

Anmeld

21. november 2009

evitaperon

Susan1978 skriver:

Er du kun på baby.dk pga kagesiden?

du har tilsyneladende ingen børn i følge din profil (kan jo være du prøver ) , det eneste du gør er at promovere dit eget firma og kritisere andre firmaer.. hele tiden skrive at de ting du bruger og gør er det bedste.

Jeg skal ikke blande mig i om det er rigtig eller forkert.. jeg undrer mig bare ?

Det er muligt jeg har opfattet tingene forkert og du rent faktisk bare vil komme med gode råd og dele ud af din erfaring. Så skal du bare blive ved.

men jeg personligt føler det lidt belærende, når jeg flygtigt tænker tilbage på de ting du har besvaret, har du altid haft noget der var bedre på den ene eller anden måde.

Jeg undskylder på forhånd, hvis dette giver anledning til noget ikke rart, det er ikke hensigten, jeg vil bare gerne spørge personligt om min opfattelse er helt hen i vejret?

Hej alle sammen

Jeg er ked af at i opfatter tingene sådan..

Det var sådan set for at dele ud af erfaringer og prøve at være sød og hjælpe... Egentlig ikke for at sige, at de ting jeg laver og gør er bedre. Og jo da, det tangerer hen imod noget jeg ikke synes er rart når jeg har gjort det for at hjælpe, jeg har selv siddet og læst debatterne igennem og kan da godt se at den måde jeg skriver på måske virker sådan, men det var og er ikke sådan ment.

Jeg har selv prøvet en del i restaurationsbranchen og kagebranchen, både godt og negativt og synes det er super fedt at normale "husmødre" går så meget op i at lave fine kager. Derfor synes jeg det er synd, hvis de har negative oplevelser.

Apropos børn, nej så har jeg(VI) ingen men vi prøver. Dét ser sort på den front. Og nej jeg er ikke på andre hjemmesider.

Igen jeg er ked af i har opfattet det forkert.  

Eva

Anmeld

21. november 2009

mariamiss6

evitaperon skriver:

Hej alle sammen

Jeg er ked af at i opfatter tingene sådan..

Det var sådan set for at dele ud af erfaringer og prøve at være sød og hjælpe... Egentlig ikke for at sige, at de ting jeg laver og gør er bedre. Og jo da, det tangerer hen imod noget jeg ikke synes er rart når jeg har gjort det for at hjælpe, jeg har selv siddet og læst debatterne igennem og kan da godt se at den måde jeg skriver på måske virker sådan, men det var og er ikke sådan ment.

Jeg har selv prøvet en del i restaurationsbranchen og kagebranchen, både godt og negativt og synes det er super fedt at normale "husmødre" går så meget op i at lave fine kager. Derfor synes jeg det er synd, hvis de har negative oplevelser.

Apropos børn, nej så har jeg(VI) ingen men vi prøver. Dét ser sort på den front. Og nej jeg er ikke på andre hjemmesider.

Igen jeg er ked af i har opfattet det forkert.  

Eva

Tak fordi du skrev tilbage herinde.

Jeg synes nu du har virket sød.

Når vi stejler lidt herinde en gang imellem, så er det fordi vi før har oplevet folk der kun er her for at få gratis reklame. Hvilket er rigtig tarveligt, fordi siden her jo skal leve af sine annoncer.

Anmeld

21. november 2009

mariamiss6

Hovsa, og så håber jeg da, at i får de børn i godt kunne tænke jer, trods det ser sort ud lige nu.

Anmeld

21. november 2009

evitaperon

mariamiss6 skriver:

Hovsa, og så håber jeg da, at i får de børn i godt kunne tænke jer, trods det ser sort ud lige nu.

Jeg kan godt forstå i har stejlet hvis folk har opført sig sådanne som i beskriver.

Og ja jeg fik da en klump i halsen og blev vildt ked af det da jeg læste at det var sådan folk herinde havde opfattet mig, men nok om det. Jeg håber bare ikke jeg har stødt nogen ved at ville være behjælpsom.

Eva

Anmeld

21. november 2009

mariamiss6

evitaperon skriver:

Jeg kan godt forstå i har stejlet hvis folk har opført sig sådanne som i beskriver.

Og ja jeg fik da en klump i halsen og blev vildt ked af det da jeg læste at det var sådan folk herinde havde opfattet mig, men nok om det. Jeg håber bare ikke jeg har stødt nogen ved at ville være behjælpsom.

Eva

Det tror jeg ikke du har.....

Det har bare set ud som om du ejer en kagebutik, som du vil have folk skal handle i..... Og det ved jeg jo stadig ikke om det er sådan sagen hænger sammen....

Anmeld

21. november 2009

evitaperon

mariamiss6 skriver:

Det tror jeg ikke du har.....

Det har bare set ud som om du ejer en kagebutik, som du vil have folk skal handle i..... Og det ved jeg jo stadig ikke om det er sådan sagen hænger sammen....

Nej jeg har ingen kagebutik hvorfra der sælges udstyr, på ingen måder.

Jeg er uddannet kok og i lære som konditor og vil gerne starte mit eget op ja og laver også kager på bestilling men ingen butik på nogen måder.

Jeg har bare haft skrevet om / anbefalet de butikker jeg har haft god erfaring med... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.