Indledning til jobsøgning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.044 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. november 2009

Kaufie

Jeg mangler lige lidt inspiration til at indlede en ansøgning til et job jeg rigtig rigtig gerne vil have - derfor skal den første sætning sparke døren ned -men på en sofistikeret måde, da det er på uni.

Hjæææælp......

Gode idéer modtages med kyshånd.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Kloster

Prøver...

"Jeg søger hermed den nævnte stilling, som ... da jeg ser mig selv, som den helt rigtig kvalifiseret ansøger"

Ved ikke om det kunne bruges...

Kloster

Anmeld

19. november 2009

Kaufie

Kloster skriver:

Prøver...

"Jeg søger hermed den nævnte stilling, som ... da jeg ser mig selv, som den helt rigtig kvalifiseret ansøger"

Ved ikke om det kunne bruges...

Kloster

Godt bud - men det er den traditionelle løsning, som rigtig mange bruger.

Jeg vil gerne skille mig lidt ud fra mængden -uden at det bliver plat.

Svært - men helt sikkert vejen ind i denne stilling! For jeg ER den rette.....

Anmeld

19. november 2009

Fines mor

Efter at have læst jeres stillingsopslag i xx, tillader jeg mig hermed at søge stillingen, da jeg ser den som den perfekte udfordring for mig. ;-)

Anmeld

19. november 2009

MORJESPERSEN

Hvis ved du er den rette til jobbet syndes jeg du skal skrive noget i den dur... 

Måske ved i det ikke endnu.....

-men I har brug for mig

Hvorfor?

Fordi jeg er en engageret ung kvinde der både er tydelig, struktureret og kreativ og ikke mindest fordi jeg virklig brænder for at arbejde med...........

Så er jeg sikker på du får jobbet, held og lykke med det

Anmeld

19. november 2009

Kaufie

MORJESPERSEN skriver:

Hvis ved du er den rette til jobbet syndes jeg du skal skrive noget i den dur... 

Måske ved i det ikke endnu.....

-men I har brug for mig

Hvorfor?

Fordi jeg er en engageret ung kvinde der både er tydelig, struktureret og kreativ og ikke mindest fordi jeg virklig brænder for at arbejde med...........

Så er jeg sikker på du får jobbet, held og lykke med det

Her har vi fat i noget af det rette!

Den tror jeg jeg vil gemme til hvis jeg skal i gang med de uopfordrede ansøgninger!

Min løsning til denne stilling ser foreløbig sådan ud:

"Som AC-fuldmægtig..... vil jeg holde snoren stramt hvad enten det gælder..... (her nævner jeg de vigitgste arbejdsopgaver med lidt andre formuleringer end de selv har brugt)"

Anmeld

19. november 2009

MORJESPERSEN

Kaufie skriver:

Her har vi fat i noget af det rette!

Den tror jeg jeg vil gemme til hvis jeg skal i gang med de uopfordrede ansøgninger!

Min løsning til denne stilling ser foreløbig sådan ud:

"Som AC-fuldmægtig..... vil jeg holde snoren stramt hvad enten det gælder..... (her nævner jeg de vigitgste arbejdsopgaver med lidt andre formuleringer end de selv har brugt)"

hvad skriver de i deres opslag de mangler og hvilke krav stiller de?

Anmeld

19. november 2009

MORJESPERSEN

Måske en mulighed....

Jeg tilbyder erfaring, en solid faglig ballast og en positiv kollegial sparring, som jeres nye...... De faglige ambitioner og det værdigrundlag, som i arbejder ud fra, er præcis den tilgang, jeg har i  mit arbejde som .....

Anmeld

19. november 2009

Kaufie

Stillingsbetegnelsen er AC-fuldmægtig. Arbejdsopgaverne er primært projektkoordinator og informationsmedarbejder.

Tovholder på sponsorprogram og eksterne samarbejdsprojekter, administration af ph.d stillinger, markedsføring i medier, oversættelse, diverse sekretæropgaver.

Anmeld

19. november 2009

Englebisse

Kaufie skriver:

Jeg mangler lige lidt inspiration til at indlede en ansøgning til et job jeg rigtig rigtig gerne vil have - derfor skal den første sætning sparke døren ned -men på en sofistikeret måde, da det er på uni.

Hjæææælp......

Gode idéer modtages med kyshånd.

Jeg starter altid mine ansøgninger med: Hej. Mit navn er xxx xx. Jeg er xx år og uddannet xxx.

-Så skriver jeg hvad jeg laver nu.

-Hvad jeg har erfaring med.

-Hvorfor jeg søger den stilling. Hvad jeg kan tilbyde til jobbet (det skriver jeg altid som punkter). 

-Så en smule hvem jeg er.

Det har altid givet pote til at komme til en samtale og somregel jobbet efterfølgende

Held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.