Synes i tiden den går hurtig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

Rikkemor89

JustAnotherName

Ja det kan jo godt være at tiden den går hurtigere anden gang, men jeg synes ikk det sjovt at være gravid, jeg er næsten halvvejs, jeg er 19+1 & har kvalme hele døgnet rundt :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Michala

Jeg synes at det har gået meeeeget langsomt, især indtil uge 23, hvor jeg begyndte at kunne se og mærke spark uden på maven. Jeg var faktisk ved at blive lidt vanvittig oveni mit hoved, fordi tankerne hele tiden tænkte baby. Havde lidt en følelse af at jeg skulle planlægge noget, men så alligevel var det for tidligt til rigtig at gøre noget, så mine tanker gjorde mig lidt irritabel. (gad vide om det giver nogen mening for jer andre) Men altså nu her tænker jeg da stadig hele tiden på baby, men det er bare rarere at man kan mærke at der er liv og der ofte sker nye ting, og skal også snart til at ønske og købe babyting

Anmeld

19. november 2009

wamse

Jeg synes dengang at tiden gik alt for langsomt, men nu synes jeg at det gik for hurtigt Min søn er 16 år nu, 2 år yngre end da jeg fik ham.

Anmeld

19. november 2009

4kløver

Jeg syndes den værste tid var i uge40  for der venter man jo bare på veer

Anmeld

19. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Caroline86 skriver:

jeg synes tiden går hurtigt nu.. men samtidig går den SÅÅÅÅÅ langsomt!

Men jo.. faktisk synes jeg at tiden er gået ret hurtigt siden MD. Det kommer nok til an på hvordan man ser på det. Hvis du kigger frem går tiden nok ret langsomt, men hvis du tænker på at du er halvvejs, så er det måske faktisk gået ret stærkt alligevel?

Det er altid dejligt når man begynder at tælle ned!

Knus Caroline 25+6

ku ikke sige det bedre..  meget enig..

knus karina 28+2

Anmeld

19. november 2009

Lærke90

Synes tiden er gået hurtig indtil nu, når jeg kigger tilbage.. Men hold op hvor jeg synes hver uge var en kamp da jeg ikke var så langt henne..

Anmeld

19. november 2009

Lise

Åhh, jeg synes det går lidt langsomt. Også selvom det er anden gang, og jeg har en 2-årig krudtugle at tage mig af  Jeg synes denne graviditet bliver mere og mere besværlig som dagene går. læger og jordemødre siger at alting er som det skal være, så jeg begynder så småt at føle mig som en hypokonder, når jeg har ondt her, der og alle vegne - hele tiden.

Så for min skyld må det gerne blive marts MEGET snart!!!

Anmeld

19. november 2009

luckas-mor

hejsa

sys a tiden begyndte a gå hurtigere efter jeg havde paseret uge 20,, men det er nok forskelligt

lige nu glæder jeg mig til a komme op i uge 30'erne

kramm natascha

Anmeld

20. november 2009

Unalisa

uha ja. tiden går så hurtigt nu. 1 og 2.trimester gik lidt for langsom, men her i 3.trimester, puha hvor dog tiden går stææææærk.jeg er nu i 38 og har kun 21 dage tilbage  men glæde mig sindsyg meget. 

Anmeld

20. november 2009

Rikkemor89

Hej alle sammen (: Tak for jeres søde svar, men synes nu tiden den går mega langsom endnu, men ja det er nok forskelligt fra person til person, men det da dejligt a det ikk kun er mig som synes tiden den går langsom (: Så er jeg da ikk alene om det . Men jeg synes nok heller ikk a det er hyggeligt a være gravid, fordi jeg har ondt i min lænd & fordi jeg har problmer med kvalme endnu :/ På Onsdag er jeg 20uger henne, så må vi se om tiden begynder a gå hurtig derfra (: Håber jeg da, men har oss hørt a jeg nok synes det går langsomt fordi jeg først skal føde i det nye år, for nogen blir jo gravid i starten af året & føder samme år, men det er jo ikk det der er sket ved mig .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.