Synes i tiden den går hurtig ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. november 2009

Rikkemor89

Hej alle i skønne tøser her inde (:

Jeg er en ung kvinde på 20år, som venter mit første barn sammen med min kæreste, jeg er 19+1 uger henne i dag & jeg ville bare gerne hører om i synes tiden den går hurtigere når i når 20 uge, for jeg synes virkelig bare tiden den går langsom iøjeblikket :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg synes tiden går hurtigt nu.. men samtidig går den SÅÅÅÅÅ langsomt!

Men jo.. faktisk synes jeg at tiden er gået ret hurtigt siden MD. Det kommer nok til an på hvordan man ser på det. Hvis du kigger frem går tiden nok ret langsomt, men hvis du tænker på at du er halvvejs, så er det måske faktisk gået ret stærkt alligevel?

Det er altid dejligt når man begynder at tælle ned!

Knus Caroline 25+6

Anmeld

19. november 2009

Sisley

Jeg er kun 15+4, men jeg synes tiden går alt for langsomt! P.t. glæder jeg mig mest til at man kan begynde at se en gravid mave i stedet for bare en topmave :-)

Anmeld

19. november 2009

Rikkemor89

Når jeg kigger tilbage på den dag vi fik af vide a jeg var gravid & så til nu, synes jeg endligt tiden den er gået hurtig, men synes når jeg tænker den 14 April, så er der mega laaaaaang tid til endnu :/

Men tiden er nok oss så lang fordi vi havde fået af vide a jeg ikk kunne blive gravid & så blev jeg det, så jeg glæder mig virkelig bar som et lille barn (: Hvis du forstår.

Anmeld

19. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ThulinJust skriver:

Når jeg kigger tilbage på den dag vi fik af vide a jeg var gravid & så til nu, synes jeg endligt tiden den er gået hurtig, men synes når jeg tænker den 14 April, så er der mega laaaaaang tid til endnu :/

Men tiden er nok oss så lang fordi vi havde fået af vide a jeg ikk kunne blive gravid & så blev jeg det, så jeg glæder mig virkelig bar som et lille barn (: Hvis du forstår.

jeg får at vide jeg skal nyde tiden nu (når jeg er utålmodig), for vi kommer til at savne det når vi har født

Men der er jo så meget andet til den tid... ja.. tiden skal nok gå stærkt lige pludselig!

Anmeld

19. november 2009

CAndersen

Jeg synes at tiden begyndte at gå hurtig da jeg var kommet over de kritiske 12 uger, men så derefter synes jeg tiden fløj afsted lige indtil for et par uger siden.

Da nåede jeg til det punkt hvor jeg gerne bare vil have ham ud og har ikk lyst til at bære rundt på den mave mere eftersom jeg har en del smerte og søvnbesvær. Så håber da snart han vil ud og se dagens lys

KH Christina 39+4

Anmeld

19. november 2009

Ansemusen

Syngodt nok tiden går langsomt! Og alligevel hurtigt. Meget mærkeligt egentlig! Synes hurtigt jeg kan lægge en uge til, men fødslen er stadig MEGET langt væk synes jeg! Er 15+1 i dag i øvrigt. Synes tiden op til næste scanning, jordemoderbesøg osv. går langsomt, jeg tæller ned. men når der er en 10 dages tid til synes jeg det går rigtig hurtigt! Nu er der fx. kun 5 dage til kønsscanning

Anmeld

19. november 2009

SHERO

Jeg synes tiden går rigtig rigtig hurtig, især den seneste tid, og det er på trods af jeg har gået hjemme stort set siden august  Synes dagene flyder sammen og nu er der pludselig kun 6 uger til termin, og har stadig et fuldstændig tomt børneværelse, mangler såååå mange ting... :-D Har hele tiden udsat fordi jeg synes der var masser af tid, men så hurtig det pludselig går (synes liige det var sommer) så begynder jeg at blive lidt stresset...

Anmeld

19. november 2009

Rikkemor89

Hvor er i søde (: Jeg skal til md skanning her på Tirsdag, synes også tiden op til er gået langsom, men synes tiden lige nu går mere & mere langsom.

Tror oss det er rigtigt nok a man skal nyde tiden nu imens man bar er to, for man kommer sikkert til a savne den bagefter, men oss bar det a være gravid, men nu synes jeg ikk det er fedt a være gravid, jeg lever med kvalme hele tiden :/

Anmeld

19. november 2009

JustAnotherName

Da jeg ventede vores første barn syntes jeg at jeg veeentede og veeentede og veeentede..... Det var helt ulideligt længe at glæde sig.

Og jeg glædede mig ikke mindre, da jeg blev gravid anden gang.
Men det var nu alligevel lidt noget andet! Jeg havde jo prøvet det en gang før, og gik ikke helt så ekstremt op i alle de små ting ved graviditeten, sådan som jeg gjorde første gang. Der læste jeg ALT jeg kunne komme i nærheden af omkring babyer og graviditet og fødsler...
Det havde jeg simpelthen ikke tid og overskud til på samme måde, da jeg jo havde en lille en på 1 år, mens jeg arbejdede og havde kvalme (puha, det var egentlig en hård tid, nu jeg lige husker tilbage)

Men anden gang gik det altså bare ekstremt hurtigt, synes jeg.
Måske netop fordi jeg ikke havde samme tid til at "dyrke min graviditet" som jeg gjorde da jeg ingen børn havde i forvejen.

Jeg tror måske dét gjorde forskellen....!?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.