til dem der næsten lige har født:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2009

JustAnotherName

I starten ammede jeg cirka tre gange i løbet af en nat.
Da hun var et par måneder var det to gange om natten.
Nu er hun lige knap et halvt år, og jeg ammer stadig 1-2 gange.

Det varierer lidt, om hun sover tungt i lang tid eller om hun vågner op flere gange.

Men nu kan jeg af og til putte hende bare ved at give sut og nusse hende.
I starten gav det hende altid (kun) ro at komme over til mig og ligge krop mod krop. Og hvis jeg ammede hende gik hun næsten altid 100% i braderne!

Men hun sover altså endnu ikke helt igennem om natten....

I nat er nok den nat der har været allerbedst nogensinde.
Der sov hun fra 00:45 til 06:45 ....kun afbrudt af at skulle have sutten een enkelt gang ved 5-tiden.

Er det mon egentligt "AT SOVE IGENNEM", når hun sov så længe uden amning og uden at blive taget op ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2009

Maiken85

Min bette bebs som er 5uger får noget at spise ved en 7-8tiden, og så igen ved en 12tiden.. og så sover han ellers til omkring en 6-7tiden... han er så deeejlig nem synes jeg... men bare træls at jeg ikk sover lige så godt som ham... har sku svært ved at finde ro til at smutte i seng her om aftenen... og så når jeg endelig fiser i seng så kan den godt blive 4 før jeg falder i søvn... men så er det da fint at mig og malik lige kan tage en skraber i lænestolen om formiddagen...

Anmeld

28. november 2009

Nanna1985

De første 9 uger, var jeg oppe 2 gange om natten, hvis ikk hele natten, hun har haft kolik..

Nu er hun 3 mdr og hun sover igennem Hun bliver puttet mellem 22:00-23:30 og sover indtil Mellem 6:00-7:00  Er dog oppe og give sut engang imellem... 

Anmeld

28. november 2009

Joanna

Lige nysgerrig Elias' mor - tillykke med sønnen! Hvor gammel er han nu? Målene under dit søde billede er min ældstes fødsels-mål. 

Anmeld

28. november 2009

Joanna

JustAnotherName skriver:

I starten ammede jeg cirka tre gange i løbet af en nat.
Da hun var et par måneder var det to gange om natten.
Nu er hun lige knap et halvt år, og jeg ammer stadig 1-2 gange.

Det varierer lidt, om hun sover tungt i lang tid eller om hun vågner op flere gange.

Men nu kan jeg af og til putte hende bare ved at give sut og nusse hende.
I starten gav det hende altid (kun) ro at komme over til mig og ligge krop mod krop. Og hvis jeg ammede hende gik hun næsten altid 100% i braderne!

Men hun sover altså endnu ikke helt igennem om natten....

I nat er nok den nat der har været allerbedst nogensinde.
Der sov hun fra 00:45 til 06:45 ....kun afbrudt af at skulle have sutten een enkelt gang ved 5-tiden.

Er det mon egentligt "AT SOVE IGENNEM", når hun sov så længe uden amning og uden at blive taget op ???

Ja, det må det være. Ifl. min SP defineres "at sove igennem" som seks timers sammenhængende søvn om natten. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.