til dem der næsten lige har født:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej
jeg bliv lidt nys om hvor tit jers små er vågn om natten?? og hvor længe af gangen er de vågn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Elias"s mor skriver:

hej
jeg bliv lidt nys om hvor tit jers små er vågn om natten?? og hvor længe af gangen er de vågn?

Jeg har ikke lige født, men da Astrid var født sov hun fra 23.00/23.30 til 03.30/04.00 om natten og så blev hun lagt til brystet og når hun var færdig sov hun videre indtil ca 07.30/08.00

Anmeld

18. november 2009

Moldemine

Elias"s mor skriver:

hej

Hejsa, jeg fødte en dejlig datter (Isabella) for 2½ måned siden, og hun sover gør klar til natten (sover mere end 2 timer af gangen) klokken 22:30/23:30 og så sover hun ca. i 4 timer hvor hun så vågner og bliver lagt til brystet og sover så videre mens hun spiser, hvorefter hun igen sover 4 timer.
hun sover imellem os i dobbeltsengen, så det er nemt lige at amme hende uden hun vågner ved at blive flyttet rundt på.

Anmeld

18. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Malouis skriver:

Hejsa, jeg fødte en dejlig datter (Isabella) for 2½ måned siden, og hun sover gør klar til natten (sover mere end 2 timer af gangen) klokken 22:30/23:30 og så sover hun ca. i 4 timer hvor hun så vågner og bliver lagt til brystet og sover så videre mens hun spiser, hvorefter hun igen sover 4 timer.
hun sover imellem os i dobbeltsengen, så det er nemt lige at amme hende uden hun vågner ved at blive flyttet rundt på.

hehe kan se du født på min føzdag dejlig dag

Anmeld

18. november 2009

Momster89

Min dreng er vågen 1 gang og han skal bare lige have noget at spise, også sover han videre.

Anmeld

18. november 2009

Pernille Sand Jensen

Har en datter på 2 mdr. Hun bliver lagt i seng imellem 19-20 og sover til omkring kl 3. Så får hun noget at spise og så sover hun videre til omkring kl 7.

Anmeld

18. november 2009

Na-Wi

Min søn på 14 dage kommer i seng kl 23:30 ca og vågner omkring kl 03 eller 04 og så har han desværre en dum vane med ikke at ville sove igen.. Så nogle nætter går der 2-2½ time før han gider sove videre ..

Anmeld

18. november 2009

Cris

Det er meget forskelligt. Nogle vågner mange gange ligesom mit første barn. Han har kun powernappet og det var svært at putte ham igen! Min andet barn sover bedre men han vågner 2 eller 3 gange. Jeg ammer ham i sengen så vi kan sove videre. De har ikke rigtig noget rytme de første 2 eller 3 måneder. Og de ændrer sig hele tiden, så når du tror, at du har forstået rytme så ændrer de det igen!

Anmeld

20. november 2009

tumle81

Hejsa

Min søn er i dag 4 uger gammel, og han sover til natten ved 23 tiden. Så sover han ca 2-3 timer, og vågner op og vil have mad. Sådan går hele natten, så han får mad ca hver 3 time. Dette mønster er næsten det samme i dagtimerne...

Knus Kathrina

Anmeld

20. november 2009

Knudsen

Oskar er 3½ mdr, her er det meget forskelligt.. Både puttetid, hvor mange gange han er vågen om natten og hvornår han står op..

Han er vågen alt fra 1-3 gange..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.