faderskabs test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2009

jannilaursen

NikitasMoar skriver:

Altså fra både vi fik dem lavet og hendes far havde fået skrabne gik der omkring 1-1½½ mdr ca. tror jeg, og vi fik dem lavet da hun var lidt over 1 mdr. gammel i starten af marts og jeg tror altså vi havde resultaterne med posten i slutningen af april.. ja det passer nok meget godt.. men super dejligt at i kan få taget mundskrab 

Okay =) dejligt at der ikke går flere mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2009

N&J

jannilaursen skriver:

Okay =) dejligt at der ikke går flere mdr

Det gjorde der ihvertfald ikke for os.. så håber da at det går ligeså hurtigt for jer.. for ja det er så dejligt når man står med det papir i hånden at han anerkender resultatet.. men hold op hvor var der mange sider med det resultat, fattede simpelthen ingenting, men der stod mellem linjerne at han var far.. 

Anmeld

19. november 2009

jannilaursen

NikitasMoar skriver:

Det gjorde der ihvertfald ikke for os.. så håber da at det går ligeså hurtigt for jer.. for ja det er så dejligt når man står med det papir i hånden at han anerkender resultatet.. men hold op hvor var der mange sider med det resultat, fattede simpelthen ingenting, men der stod mellem linjerne at han var far.. 

Okay ..

Jeg glæder et eller andet sted mig ikke til det bliver fastslået

Anmeld

19. november 2009

N&J

jannilaursen skriver:

Okay ..

Jeg glæder et eller andet sted mig ikke til det bliver fastslået

Okey.. det er jeg da ked af.. jeg syntes bare det var sådan en, så kan jeg komme videre agtig ting.. men egentlig så er Nikitas far også en rigtig sød og dejlig fyr (normal), men bare ikke klar til at blive far....  

Anmeld

19. november 2009

jannilaursen

NikitasMoar skriver:

Okey.. det er jeg da ked af.. jeg syntes bare det var sådan en, så kan jeg komme videre agtig ting.. men egentlig så er Nikitas far også en rigtig sød og dejlig fyr (normal), men bare ikke klar til at blive far....  

det er ærgeligt når fyrene er sådan --

ser han så slet ikke den lille ?

Anmeld

20. november 2009

N&J

jannilaursen skriver:

det er ærgeligt når fyrene er sådan --

ser han så slet ikke den lille ?

Han har set Nikita 2 gange, første gang da vi var over og få taget skrabene, og anden gang tog vi en tur til kbh for at besøge ham, men det var mere for at se mig.. så nej han ser slet ikke sin datter, og jeg ved heller ikke om jeg tror han nogensinde kommer til det, jeg går stadig og venter på at han får fortalt sin mor det, men da han har en ny kæreste, kan det have lidt lange udsigter, nu må vi se.. 

Må jeg spørge hvorfor du ikke glæder dig til han står på papirerne?? Selvfølgelig er det helt okey hvis du ikke føler for at svare.. 

Anmeld

20. november 2009

jannilaursen

NikitasMoar skriver:

Han har set Nikita 2 gange, første gang da vi var over og få taget skrabene, og anden gang tog vi en tur til kbh for at besøge ham, men det var mere for at se mig.. så nej han ser slet ikke sin datter, og jeg ved heller ikke om jeg tror han nogensinde kommer til det, jeg går stadig og venter på at han får fortalt sin mor det, men da han har en ny kæreste, kan det have lidt lange udsigter, nu må vi se.. 

Må jeg spørge hvorfor du ikke glæder dig til han står på papirerne?? Selvfølgelig er det helt okey hvis du ikke føler for at svare.. 

Det lyder da helt vildt .. hvorfor fortæller han ikk hans mor det ?

Det må du gerne, jeg var sammen med to. der er 3 ugers mellem dem..

De snot dumme begge to.. Den ene vil ikke ha noget med min datter at gøre og den anden Tror han skal bestemme alt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.