faderskabs test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.570 visninger
16 svar
0 synes godt om
18. november 2009

jannilaursen

hej i skønne piger..

Jeg har fået brev fra statsamtet idag om at mig og min datter skal ha lavet kindskrab den 25.. nogen der ved hvor langtid der går fra det er lavet til man får svaret ? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

MorTilGustav

Hej. Jeg ved ikke hvor længe det tager med kindskrab men jeg skal selv have taget blodprøver hvor man skal have taget 2 med 2 ugers mellemrum. Har hørt fra en anden herinde at der går 8-12 uger før man får resultatet deraf..
Hvor bor du, hvis jeg må spørge..? Synes det er underligt at man nogle steder åbenbart bruger blodprøver og andre steder kan nøjes med et kindskrab
Vh Cecilia

Anmeld

18. november 2009

Valle81

Hejsa,

Da jeg fik foretaget faderskabstest for 6 år siden, fik der 3 tre måneder fra vi fik taget den sidste blodprøve til svaret kom med posten.

Christina

Anmeld

18. november 2009

Sees

jannilaursen skriver:

hej i skønne piger..

Jeg har fået brev fra statsamtet idag om at mig og min datter skal ha lavet kindskrab den 25.. nogen der ved hvor langtid der går fra det er lavet til man får svaret ? ..

Hejsa.

Så er det bare med at få det overstået, så I kan få det hele på plads, og få ro i sindet
Emil og jeg har lige fået taget blodprøve nr. 2 - Eller lige og lige, det er ved at være 2 uger siden, men dengang fik vi af vide at der ville gå 6-8 uger før vi fik svaret .. Men der kan sikkert godt gå længere tid.
Jeg vil, som Cecilia, også gerne vide hvor du bor, for jeg synes da også det er underligt at nogler får lavet kindskrab og andre blodprøver ?

Alt muligt held og lykke med det

Anmeld

18. november 2009

jannilaursen

Cecilia84 skriver:

Hej. Jeg ved ikke hvor længe det tager med kindskrab men jeg skal selv have taget blodprøver hvor man skal have taget 2 med 2 ugers mellemrum. Har hørt fra en anden herinde at der går 8-12 uger før man får resultatet deraf..
Hvor bor du, hvis jeg må spørge..? Synes det er underligt at man nogle steder åbenbart bruger blodprøver og andre steder kan nøjes med et kindskrab
Vh Cecilia

Jeg bor i næstved ..

Og skal til nyk. f .. og få det lavet.

Anmeld

18. november 2009

jannilaursen

MetteLetten skriver:

Hejsa.

Så er det bare med at få det overstået, så I kan få det hele på plads, og få ro i sindet
Emil og jeg har lige fået taget blodprøve nr. 2 - Eller lige og lige, det er ved at være 2 uger siden, men dengang fik vi af vide at der ville gå 6-8 uger før vi fik svaret .. Men der kan sikkert godt gå længere tid.
Jeg vil, som Cecilia, også gerne vide hvor du bor, for jeg synes da også det er underligt at nogler får lavet kindskrab og andre blodprøver ?

Alt muligt held og lykke med det

Okay ..

Det er langtid at vente.

Jeg bor i næstved.

kvinden jeg snakkede med sagde de var begyndt at lave kindskrab.. så det ville jeg helt klart hellere have end de  skal begynd at stikke i min lill pige

Anmeld

18. november 2009

jannilaursen

Valle81 skriver:

Hejsa,

Da jeg fik foretaget faderskabstest for 6 år siden, fik der 3 tre måneder fra vi fik taget den sidste blodprøve til svaret kom med posten.

Christina

Puhaa .. det langtid

Anmeld

18. november 2009

Valle81

Ja det er det faktisk:0(

Men ventetiden var det hele værd:0)

Asta's far ville have en test for at være sikker på dem var ham. Han har aldrig set hende og ønsker ikke at have noget med hende at gøre.

Og tjah, han fik svaret i julegave, for den 24 december om morgenen for 5 år siden, tjah da fik han testresultaterne med posten:0)

Jeg havde en vidunderlig jul, gned mig i hænderne:0)

Christina

Anmeld

18. november 2009

jannilaursen

Valle81 skriver:

Ja det er det faktisk:0(

Men ventetiden var det hele værd:0)

Asta's far ville have en test for at være sikker på dem var ham. Han har aldrig set hende og ønsker ikke at have noget med hende at gøre.

Og tjah, han fik svaret i julegave, for den 24 december om morgenen for 5 år siden, tjah da fik han testresultaterne med posten:0)

Jeg havde en vidunderlig jul, gned mig i hænderne:0)

Christina

Jeg forstår virkelig ike hvorfor mænd skal være sådan ..

æjh .

Anmeld

19. november 2009

N&J

Altså fra både vi fik dem lavet og hendes far havde fået skrabne gik der omkring 1-1½½ mdr ca. tror jeg, og vi fik dem lavet da hun var lidt over 1 mdr. gammel i starten af marts og jeg tror altså vi havde resultaterne med posten i slutningen af april.. ja det passer nok meget godt.. men super dejligt at i kan få taget mundskrab 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.