Hvor længe havde I topmave efter fødslen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2009

Honningblomst

Det tog en måned eller to før min mave helt havde trukket sig sammen..men nogle kvinders mavemuskler samler sig ikke igen og så vil de blive ved med at have en ret stor mave eller udstående mave, desværre.

Helt flad blev min mave først efter et lille års tid, da alle de ekstra kilo var væk..

Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2009

Drengenesmor

ALLERFØRST Ta' det liiige roligt ik' og nyd din lille ny, en uge siden .....

Ved første graviditet gik der ½ års tid, uden træning.....

Her efter 2 graviditet er den der endnu.....knapt 2 år senere....og den gør ikke mig noget.....

Anmeld

20. november 2009

noahsmoar

min er næsten væk!

nu ligner jeg bare en der er i uge 5 eller noget, en meget meget lille bule.

Anmeld

21. november 2009

han

Hej

Det er meget individuelt, hvor lang tid der går. Det afhænger dels af hvormeget man har taget på under graviditeten, dels af kost og motion efter fødslen.

Men der findes et godt øvelsesprogram, lavet af fysioterapeuter, der indeholder lige præcis de øvelser, der strammer op efter fødslen. Øvelserne laves med en bold og I kan se den / købe den på www.fysicon.dk,

god fornøjelse og træning

Anmeld

21. november 2009

Nybagt mor

Tak for fine indlæg:-)

Har nu ikke travlt med at få den væk - var mest for at få en ide om hvor længe I andre også rendte rundt med en lille top mave

Så indtil videre ingen træning, så må vi se om et par måneder

Anmeld

22. november 2009

moller84

Hvor dejligt at læse at andre stadig har top mave, selv efter lang tid. Min emilia er 13 uger, og top maven er der endnu.. li som en anden skrev, skyldes det måske også at jeg skal tabe mig lidt... er stadig ikke kommet af med alt det jeg tog på.. tog desværre 25 kilo på. Og havde lige på lidt over 1 år tabt mig 22 kilo, så jeg var blevet normal vægtigt - og så blir man gravid og tager det hele  på igen... må jo bare forholde mig til at sådan ser jeg ud lige nu og så måske snart prøve at se om fitness.dk har nogle gode pilates hold.

Menfor et par uger siden lagde jeg da alligevel mærke til at maven ikke hang ned over mit ar på maven, som den gjorde i starten. Så lidt har den da trukket sig sammen.

Anmeld

22. november 2009

nyekotchung

Hejsa....

Jeg vil dog lige nævne, at der findes også de kvinder, der er meget heldige og hvor maven faktisk skrumber ind strot set lige efter man har født.

Ja irreterende nok, som det lyder, så er jeg én af de kvinder :-) Min mave sage puff lige efter at jeg have født min søn og så var min mave flad igen. Det eneste der var tilbage, var lidt blødt maveskind. Og efter 1 md, uden så meget som 1 minuts træning, ja så var min mave flad igen og jeg var nede og bruge min str. 34 som normalt og en vægt på 43 kg :-) Jeg fik heller ingen strækmærker eller streg ned af maven under min graviditet....så jeg har været super heldig. Og folk bliver så misundelige, men jeg er og bare glad for, at jeg er så heldig, selvom min mand, gerne så lidt deller på mig. Men min krop er åbenbart ikke til det.

Og det skete for 14 md siden. Nu venter jeg min anden søn om 2 md og det er det samme denne gang. Lille mave og ingen strækmærker eller noget. Og har taget 7.5 kg på indtil videre. Og mangler præcist 2 md af min terminc :-) 

Mvh. Mia

Anmeld

10. december 2009

<3

Ayasmor skriver:

hmm.. det kom vist aldrig.. jeg render stadig rundt med topmave. Og har endda også præsteret at få et: "NAAARRRJJ, tillykke, jeg vidste ikke du ventede dig igen" kommentar

haha der er jeg vist også

Herregud det kommer når det kommer Jeg stoler på at min krop når skal regulere sig selv.

Anmeld

10. december 2009

DK

øhh... går det væk???

Knus Ditte -i pludselig panik over hendes topmave her 6 år derpå...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.