Hejsa....
Jeg vil dog lige nævne, at der findes også de kvinder, der er meget heldige og hvor maven faktisk skrumber ind strot set lige efter man har født.
Ja irreterende nok, som det lyder, så er jeg én af de kvinder :-) Min mave sage puff lige efter at jeg have født min søn og så var min mave flad igen. Det eneste der var tilbage, var lidt blødt maveskind. Og efter 1 md, uden så meget som 1 minuts træning, ja så var min mave flad igen og jeg var nede og bruge min str. 34 som normalt og en vægt på 43 kg :-) Jeg fik heller ingen strækmærker eller streg ned af maven under min graviditet....så jeg har været super heldig. Og folk bliver så misundelige, men jeg er og bare glad for, at jeg er så heldig, selvom min mand, gerne så lidt deller på mig. Men min krop er åbenbart ikke til det.
Og det skete for 14 md siden. Nu venter jeg min anden søn om 2 md og det er det samme denne gang. Lille mave og ingen strækmærker eller noget. Og har taget 7.5 kg på indtil videre. Og mangler præcist 2 md af min terminc :-)
Mvh. Mia
Anmeld