Hvor længe havde I topmave efter fødslen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2009

Misjelle

Min søn er fra februar og jeg render stadig rundt med topmaven ... det skal så også siges at jeg endnu ikke har fået taget mig sammen til at træne, for så tror jeg faktisk den ville forsvinde sådan forholdsvist hurtigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Mira0911

Jeg render stadig rundt med mave på, og det er 9 mdr siden jeg fødte...

Anmeld

18. november 2009

Lone Jakobsen

her er det knap 5 mdr siden, og tja... jeg vil ikke beskrive det som topmave.... men mere som en god stor delle....sidder stadig og buler ud. det på trods af at jeg ofte træner....men det er så min kost der er det svage punkt... jeg bare hungre efter sukker

Anmeld

18. november 2009

Ox.

Lilje er lidt over 3 måneder, jeg har stadig, men arbejder dog hårdt for at få den væk, sammen med alt det løse hud der er kommet  ... En såkaldt "flabber-mave" som jeg kalder min  hehe

Anmeld

18. november 2009

babyMark

Kan nikke genkendende til "flapper"-maven

Jeg er nu mere spændt på hvornår strækmærkerne bliver mindre...jeg har ret mange og det er 4 mdr siden...

Anmeld

18. november 2009

frk andreasen

der gik næsten halvanden år ved mig. men nu kan jeg så snart starte forfra igen  men vil hellere have topmave og deller end at undvære jasmin og den lille ny. fik heldigvis ingen strækmaver overhovet..

knus tanja 22+3

Anmeld

18. november 2009

Ox.

babyMark skriver:

Kan nikke genkendende til "flapper"-maven

Jeg er nu mere spændt på hvornår strækmærkerne bliver mindre...jeg har ret mange og det er 4 mdr siden...

Ah ja, dem er min mave også bare fyldt med, de er dog ikke røde mere ...

Anmeld

18. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Astrid fra marts og topmaven er her endnu- træningen gik i stå. Men jeg har vænnet mig til den og self er den det værd

Anmeld

18. november 2009

charlottekri

ja jeg har så stadig en topmave efter snart 2 år, der i øvrigt mest af alt ligner tigerdyr....

Anmeld

18. november 2009

JustAnotherName

10 dage efter fødslen var jeg tilbage på samme vægt som før jeg blev gravid ......at det så stadig er for mange kilo, er en anden snak, hehe.

Men maven er stadig stor efter fødslen, og min datter er snart 6 måneder.
Men det er nu nok en herlig blanding af eftermave og overvægt, desværre.
Så jeg må lige have givet mig selv et los bagi, og komme igang med at gøre noget ved det !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.