Lilletrold skriver:
Hej søde Mette og tak for dit svar... Og nej det er absolut ikke sludder det du skriver, men kloge kloge ord 
Jeg kan ikke forklare hvorfor jeg ikke er smuttet endnu. alle veninderne siger jeg skal gå, men er naiv nok til at tro på der stadigvæk sker et eller andet mirakel..... Havde endnu en diskussion i weekenden, som virkelig slog benene væk under mig. Jeg plejer nu nok at kunne tage skeen i egen hånd og handle, men når en mistanke pludselig bliver bekræftet, så kommer den alligevel som et chok. Jeg kan ikke gå i dybe detaljer, men sagde til ham at jeg ikke forstod der var nogle ting der kunne være mere vigtig end mig og August, hvor efter han svarer: " de er mere vigtig end dig!" Den sætning kører rundt i mit hoved konstant. Hvorfor er det ikke nok til at jeg går ? Jeg kan jo ikke leve med en mand der ikke elsker mig ligeså meget som jeg elsker ham.
Jeg er bange for jeg er gået ned med flaget. Derfor jeg ikke kan gå. En blanding af at føle mig magtesløs, da jeg ikke har noget job, ingen penge og tanken om at skulle til at flytte med August kan jeg slet ikke overskue. Slet ikke det fede tidspunkt at skulle til at sælge hus på, selvom det jo er det mindste. Er bare handlingslammet og det ligner slet ikke mig. Kørte ham på arbejde idag og han smutter bare ud af bilen, uden at kysse mig. Det burde jo være tegn nok..... Løb for fanden Carina
For ja savner kærlighed, forståelse for min arbejdssituatom, ikke bebjedelse, og en der gider mig og gider at lytte. Puha det er opslidende.
Nok for denne gang - tak for dit søde svar
Søde Carina!
Nogle gange kan man føle sig så uelskelig, at man bliver hos en der ikke elsker en.................det er en følelse der er inden i en selv.........fordi man ikke føler sig god nok. Men ved du hvad...............DU er god nok, og smuk og klog og en god mor..................TÆNK!! Hvem er det, der får dig til at føle anderledes???
Livet som enlig mor, gør en STÆRK..............og man kan blive nød til at forlade en man egentlig elsker, bare for at få det godt. Det lyder utroligt, men er sandt. For snart mange år siden, da Jonas' far og jeg gik fra hinanden.............var det en stor sorg. Alt hvad jeg havde drømt om, med kernefamilie o.s.v gik i smadder. Idag kan jeg godt se, at vi ikke levede som en kernefamilie.............mere roommates, hvor jeg så også var stue & barnepige.
Ville ønske at jeg kunne mildne dine sorgfulde tanker lidt..........men jeg er her, og jeg lytter.
Knus Mette