Skal man lade sig vaccinere mod H1N1?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2009

LauraLW

Jeg har været meget i tvivl og frustreret, og takkede først ja, men har siden takket nej.

Var hos lægen igår, på grund af noget andet, og jeg fortalte at jeg havde valgt at sige nej tak. - Han sagde at det synes han bestemt var den rette beslutning! Indtil videre har lægerne (der hvor jeg går) bare gentaget anbefalingerne fra sst, og dem kan man jo selv læse sig frem til. Min læge sagde så igår, at de ikke MÅ sige andet, men at han synes jeg havde truffet den rette beslutning.

Det der er det "farlige" hvis jeg skulle blive syg, er i forhold til lungerne. Han sagde at han ville anbefale at jeg tog ekstra d3 + c vitamin, da det måske kunne styrke bekæmpelsen af en evt lungebetændelse. - Så det er planen! Ekstra vitaminer og ingen vaccine eller tamiflu til mig. - Tør ingen af delene da det ikke vides hvad man udsætter lille baby for.

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Lone Jakobsen

MoarJ skriver:

Lige præcis.. det fik min kæreste  afvide.. og Julie, skal bare have masser af væske og selvfølgelig noget at spise...

ja det er også de råd vi har fået...og så først sende dem afsted når symptomerne er væk.

Anmeld

18. november 2009

Barbamama

Jeg blev vaccineret i tirsdags da jeg har astma og er i risikogruppen. Jeg talte med min læge om det først og hun syntes helt klart jeg skulle få den for det kunne være farligt for mig at blive syg af den. Hun fortalte at der i vaccinen ikke er "levende virus" så man bliver ikke syg af den som man kan gøre af den almindelige influenza-vaccine. Derudover sagde hun at hun frygtede der var mange der ikke ville få den pga medierne talte så dårligt om den og der derfor ville dø flere af den end der ville have været hvis de ikke havde kørt skræmme-kampagne.

Jeg har ingen bivirkninger haft, andet end ondt der hvor jeg er blevet stukket, så jeg er rigtig glad for jeg fik den. Har mere ro i sindet nu....

Anmeld

18. november 2009

Vingummien

janey skriver:

Jeg er virkelig i vildrede omkring om jeg skal lade mig vaccinere.... Vil meget gerne høre fra andre der måske går med samme tanker, eller fra folk der måske er blevet vaccineret mod denne influenza a

Jeg har fået det første stik og skal have nr 2 her den 1 december og jeg er godt tilfreds med at jeg valgte de tog jeg lever stadig det eneste jeg har  haft er ondt lige der hvor jeg blev stukket men det er også normalt ved den alm influenza vaccination.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.