Skal man lade sig vaccinere mod H1N1?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Jane31

Jeg er virkelig i vildrede omkring om jeg skal lade mig vaccinere.... Vil meget gerne høre fra andre der måske går med samme tanker, eller fra folk der måske er blevet vaccineret mod denne influenza a

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Mira0911

janey skriver:

Jeg er virkelig i vildrede omkring om jeg skal lade mig vaccinere.... Vil meget gerne høre fra andre der måske går med samme tanker, eller fra folk der måske er blevet vaccineret mod denne influenza a

Vi er ikke blevet vaccineret og gør det heller ikke... Min kæreste og datter ligger med den milde Influenza A.. Men det er jo helt op til dig selv...

Anmeld

18. november 2009

Bare mig..

janey skriver:

Hej.
Jeg ville lige sige, at jeg er blevet vaccineret. Jeg havde intet hørt om det skulle være farligt, før jeg HAVDE fået den. Det var min læge der spurgte om jeg ikke ville have den, og jo det ville jeg da gerne. Der er ikke sket noget her endnu, som skulle tyde på noget er gået galt efter jeg fik den. Jeg er nu glad for jeg gjorde det.

Anmeld

18. november 2009

Lone Jakobsen

vi har valgt den fra da ingen af os er i risiko "zonen"

jeg har mistanke om at min søn måske har fået influenzaen..... men rådet fra lægerne lyder på at man skal putte dig under dynen og vente på at det går over.... så det gør vi.

Anmeld

18. november 2009

CRS

Tanken om at sprøjte en virus ind i mig for ikke at få en anden virus tiltaler mig meget lidt...

Er i en af "risiko Grupperne" men vil ikke have den alligevel...

Min kone har også takket nej til en tur og hun er gravid...

Vi klarer os uden

Hilsen Christian

Anmeld

18. november 2009

Mira0911

vi har valgt den fra da ingen af os er i risiko "zonen"

jeg har mistanke om at min søn måske har fået influenzaen..... men rådet fra lægerne lyder på at man skal putte dig under dynen og vente på at det går over.... så det gør vi.

Lige præcis.. det fik min kæreste  afvide.. og Julie, skal bare have masser af væske og selvfølgelig noget at spise...

Anmeld

18. november 2009

MissMikkelsen

Jeg er lige kommet hjem fra lægen og er blevet vaccineret. Mit argument for at gøre det er at hvis epidemien trækker lidt ud og ikke topper i december så risikere jeg at føde mens der er en masse der er syge. Ved at blive vaccineret nu beskytter jeg ikke bare mig selv men også babyen når den kommer ud.

Anmeld

18. november 2009

Saaby

janey skriver:

Hejsa..

Jeg er blevet vaccineret og har ingen bivirkninger haft. Lægen sagde at det var mere farligt for et foster, hvis man fik influenzaen, end at få vaccinen.

Så jeg tog den, og har det godt med det. Men der var mange overvejelser bag......

Anmeld

18. november 2009

Honningblomst

Mine børns far er i en risikogruppe, men føler at risikoen for en ikke videre gennemtestet vaccine er en større risiko, så han har takket nej.

Knus..

Anmeld

18. november 2009

kamillaS

MissMikkelsen skriver:

Jeg er lige kommet hjem fra lægen og er blevet vaccineret. Mit argument for at gøre det er at hvis epidemien trækker lidt ud og ikke topper i december så risikere jeg at føde mens der er en masse der er syge. Ved at blive vaccineret nu beskytter jeg ikke bare mig selv men også babyen når den kommer ud.

præcis samme argument her! Har termin d 21 dec og risikoen for at en af mine 3 børn eller min mand som arbejder på en skole, slæber den med hjem er ret stor. Jeg er temmelig besværet nu og skulle passe syge børn og selv have feber eller endnu værre ...have influenza og føde, eller sidde syg med et spædbarn på armen.... nej tak.

Jeg håber også at den giver bebsen de 3-6 mdr immunitet så hun slipper for at skulle igennem sådan en tur og evt få lungebetændelse denne vinter.

Og har ingen bivirkninger mærket, andet end at min arm føles som om der er en der har givet mig en "lammer". Lillepigen knokler rundt derinde præcis som vanligt,

Knus Kamilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.