Tog din krop "skade af" at være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

Tynen

Udover 5 kroniske kilo (På maven, skulle man tro ), abepatter med evigt langt lys, små strækmærker på lårerne og sorte rande under øjnene der nu ikke længere lader sig dække af selv den bedste foundation, så nej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

malou

Noap... ingen men... ingen ar og ingen strækmærker og stadig en flot fyldig barm i skål H. Jeg vejede dog 50 da jeg blev gravid... nu er der 5 ekstra kg på men det gør absulut ingenting...

knus malou

Anmeld

17. november 2009

BinaMor

jeg har kun få strækmærker...

men jeg er ikke køn forneden mere  de gjorde ikke syarbejdet ordenligt  og så driller det lidt..

men godt det kun er manden der kigger derned

Anmeld

17. november 2009

Rasmine

malou skriver:

Noap... ingen men... ingen ar og ingen strækmærker og stadig en flot fyldig barm i skål H. Jeg vejede dog 50 da jeg blev gravid... nu er der 5 ekstra kg på men det gør absulut ingenting...

knus malou

H???

Er det rigtigt?

Hvad havde du inden?

Anmeld

17. november 2009

Rasmine

Mebach skriver:

H???

Er det rigtigt?

Hvad havde du inden?

Sorry, så ikke lige "stadig"??

Anmeld

17. november 2009

TbCp

Et kejsersnitsar har jeg fået ud af det. Min mave er snart ligeså flad som inden jeg blev gravid og mine bryster ligner efterhånden også sig selv igen... dog en str. større men det er ok

Anmeld

17. november 2009

A.

jeg har fået strækmærker men er mere end ligeglad med dem..det findes mere vigtigt ting i livet man k an går og tænke på..er ikke en af dem som tænker åh nej jeh har fået strækmærker nu går verden under vandet åh nej , det følger bare med...

Anmeld

17. november 2009

Nanna1985

Jeg har fået den grimmeste krop ever

Jeg HADER min krop og kigger mig ALDRIG i et spejl, for jeg væmmes ved min krop.. Jeg var en slank pige før, men en stor C skål.. Havde ingen appelsinhud, strækmærker, bumser el. noget før.. Nu har jeg fået en smule bumser, er FYLDT med strækmærker overalt.. På hele maven, på lårene, i knæhaserne, på brysterne og i siderne Hader det..

Når jeg har tabt mig 15 kilo, vil jeg have fjernet det løse hud og forhåbeligt ryger nogen af mine strækmærker på maven..!!

Anmeld

17. november 2009

klmf

lukasogsilas skriver:

Har alle 3 gange taget 25-30kg på og når de skal tabes igen, kommer der en masse løs hud som bare ikke går væk igen og så strækmærker på hofter og lår + 2kejsersnitar.

Det værste er dog at den første fødsels for 7 år siden var en styrtfødsel dvs han faldt ud på gulvet og det medførte så, at jeg fik nedsunken livmoder, inkontines problemer med lukkemuskel osv.

Fik syet livmoderen op i dec. sidste år, men blev så gravid og ved nu ikke hvordan den har det. Skal også opereres for inkontines, da det er et meget stort problem for mig.

Så synes min krop har taget en del skade af både graviditeter og fødsler.

Du fortjener dælenduseme et ordentligt  for at have fået 2 mere efter den første fødsel der..... Styrtfødsel, puha siger jeg bare....

Anmeld

17. november 2009

Tina2

Vil egentlig sige jeg synes jeg har været RET heldig.... Er normalvægtig og tog første gang 25 kg på og 2. gang 31 kg.

Begge gange er de tabt rimelig hurtigt (knap 4 mdr og 9 mdr) og jeg ejer ikke et strækmærke trods kæmpe mave begge gange!!! 2. gang målte jeg 130 cm rundt ved navlen....

Mit maveskind er selvfølgelig ikke så fast som før, men det hænger overhovedet ikke eller noget.

Brysterne er nogenlunde samme str som før, men ikke så faste mere, men de hænger ikke som sådan, det er de sgu for små til, he he;-)

Så selvom jeg savner mine hammergode babser fra før jeg fik børn, så er jeg egentlig ok tilfreds med "efterkroppen", for jeg har godt nok været stor begge gange....

Skal da ha lavet lidt hist og pist engsng når vi er færdige med at få børn;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.