Tog din krop "skade af" at være gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tog din krop "skade af" at være gravid?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.538 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Honningblomst

Inspireret af tråden eller alle de tråde der har været og strækmærker, så sidder jeg lige og tænker hvor mange mon der kommer ud på den anden siden med mén efter graviditeten, hvis man kan formulere det sådan

Jeg fik desværre strækmærker og så et kejsersnitar med dertil følgende pølle over...

Hvad med jer?

Knus Eva...med mor hvis krop ikke ændrede sig...vildt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Rasmine

Nej nej, slet ikke.

Min mave har aldrig været fastere og mere vaskebrætsagtig end nu.

Og mine jader er faktisk blevet lige lange nu!

Mette - nu med humor

Anmeld

17. november 2009

Honningblomst

Mebach skriver:

Nej nej, slet ikke.

Min mave har aldrig været fastere og mere vaskebrætsagtig end nu.

Og mine jader er faktisk blevet lige lange nu!

Mette - nu med humor

Men mette...jeg tænker tit at du sikkert slet ikke er et menneske...tror faktisk mere du er en mand...men ok, det er vel også en slags menneske..

Knus Eva, altid med humor og fejl selv inden jeg fik børn...fantastisk...

Anmeld

17. november 2009

Ni-ko-li-ne

når jeg skriver "taget" skade, så er det sgu min ryg...

det andet er da forventeligt, og jeg synes ikke man kan kalde det en skade

Anmeld

17. november 2009

Rasmine

Eva skriver:

Men mette...jeg tænker tit at du sikkert slet ikke er et menneske...tror faktisk mere du er en mand...men ok, det er vel også en slags menneske..

Knus Eva, altid med humor og fejl selv inden jeg fik børn...fantastisk...

Er mænd mennesker???

Anmeld

17. november 2009

Lise

Nææh, det synes jeg ikke.

Fik ingen strækmærker ved første graviditet, og har da heller ikke nogen endnu, hvor jeg er gravid i 24. uge med andet barn. Så maven samlede sig sammen igen ret hurtigt.

Og brysterne er så små i forvejen, så de satte sig rimeligt på plads igen efter første graviditet + 7½ mdr amning.

Har bare vejet 5 kg mere mellem første og anden graviditet, end før jeg blev gravid første gang. Men de SKAL af inden næste sommer

Anmeld

17. november 2009

mariamiss6

Jeg har fået et par enkelt strækmærker, hvor arrene er synlige stadigvæk, men de er faktisk ikke værre end jeg tror at hvis min hud falder bedre til, og når der er gået nogle år, så kan man ikke rigtigt se dem mere....

Så har jeg jo et forfærdeligt bækken, men det viser sig at det stammer fra før jeg blevgravid, det er blot blevet værre i forbindelse med graviditet, og jeg har nu konstant mere eller mindre ondt.

Mine bryster er jo lidt mere slatne end før. altså størrelsen er jo den samme, men fylden hænger da lidt lavere end tidligere. De har dog aldrig rigtigt bare sådan struttet.

Til gengæld tabte jeg 8 kilo på den sidste graviditet....

Anmeld

17. november 2009

Hellemor

Graviditeten er gået meget ud over mine bryster. Ikke fordi mine bryster var specielt flotte eller store før, men nu er det bare et par "hud-flapper" med rynket hud. Har aldrig før i mit liv overvejet at få lavet bryster, men må indrømme at jeg måske godt kunne finde på det, når jeg engang er færdig med at får børn.

Derudover har jeg et meget fint ar efter kejsersnit, men det gør mig ikke så meget i og med det sidder i bikinilinien..

Anmeld

17. november 2009

3drenge

Har alle 3 gange taget 25-30kg på og når de skal tabes igen, kommer der en masse løs hud som bare ikke går væk igen og så strækmærker på hofter og lår + 2kejsersnitar.

Det værste er dog at den første fødsels for 7 år siden var en styrtfødsel dvs han faldt ud på gulvet og det medførte så, at jeg fik nedsunken livmoder, inkontines problemer med lukkemuskel osv.

Fik syet livmoderen op i dec. sidste år, men blev så gravid og ved nu ikke hvordan den har det. Skal også opereres for inkontines, da det er et meget stort problem for mig.

Så synes min krop har taget en del skade af både graviditeter og fødsler.

Anmeld

17. november 2009

Stine85

Jeg er en af de heldige der på ingen måde har fået mén af graviditeten.

Vejer faktisk mindre nu end før jeg blev gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.