Min mave bliver mindre igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

TbCp

Jeg var ekstremt oppustet den første tid så om aftenen var jeg også MEGET større end tidligere på dagen...
Men lige pludselig gik det stærkt og så voksede den bare derud af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Dictes mor

Rosa skriver:

Ahh ok så den er mindre om morgenen og større om aftenen - det er min helt klart også. Så tror jeg ikke du skal være urolig   Troede den var blevet mindre over længere tid

/Rosa

Det synes jeg egentlig også at den er, den er i hvert fald ikke blevet større de sidste to uger, nærmere mindre, så det var mest derfor, jeg mener helt bestemt også, at billederne er tage på samme tid om dagen, men jeg står jo ikke helt ens, mest fordi jeg ikke lige ville til at skifte tøj, og det jeg har på lige nu, er ikke lige så pænt, at jeg vil tage billeder af det.

Anmeld

17. november 2009

N&J

Det afhænger også meget af hvordan din baby ligger, altså når jeg ser tilbage på mine graviditetsbilleder så ser jeg mere gravid ud i uge 23 end i uge 30, og jeg endte med at være en stor spærreballon, men altså hvis man er i tvivl eller føler sig utryg, så heller ringe til jordmoderen.. 

Anmeld

17. november 2009

patella

Vildt du er 22+1. Da jeg var i 22 uge så jeg meeeget mere gravid ud - ikke dermed sagt der er noget galt i at du ikke er så stor - det er der jo stor forskel på - men du bærer det godt nok flot!

Anmeld

17. november 2009

baby2010

min mave ser også mindre ud siden sidste måned hvor jeg tog billeder. Jeg tror det er fordi jeg er begyndt at træne og så har jeg "tabt" noget af fedtlaget. Måske er du begyndt at spise anderledes, eller måske forbrænder du bare mere, nu hvor du er længere henne... Jeg ville ihvertfald ikke være bekymret, hvis jeg var dig...

Anmeld

17. november 2009

mariamiss6

Majastina skriver:

I har nok ret i at det er fordi det er om tidligt på dagen, og jeg holder armene op. Min holdning i ryggen har også ændret sig, fordi jeg har fået bækkenløsning, det kunne jo faktisk godt være en del af forklaringen. Jeg spise lige et lille ekstra måltid de næste par dage, så kommer det nok igen Det kan jo også være, at det gør en forskel, hvad man spiser. Jeg tænker, at det kan være jeg har være oppustet nogle af dagene, og ikke er det så meget mere, fordi vi er begyndt at spise endnu sundere end før.

Nemlig  Det fandt jeg i hvert fald ud af med mig selv..

Anmeld

17. november 2009

Dictes mor

baby2010 skriver:

min mave ser også mindre ud siden sidste måned hvor jeg tog billeder. Jeg tror det er fordi jeg er begyndt at træne og så har jeg "tabt" noget af fedtlaget. Måske er du begyndt at spise anderledes, eller måske forbrænder du bare mere, nu hvor du er længere henne... Jeg ville ihvertfald ikke være bekymret, hvis jeg var dig...

Jeg tror helt sikkert, at du har ret. Og med al den julemad som venter, så bliver den nok rigeligt stor, hi hi

Anmeld

17. november 2009

guggle

Mærker du liv???

Anmeld

17. november 2009

Dictes mor

guggle skriver:

Mærker du liv???

Ja en hel masse

Anmeld

17. november 2009

frk andreasen

sjovt som maver er forskellige, min er to gange så stor som din.

jeg er 22+2 henne i dag,  jeg ser ud nu som jeg gjorde i 7 mdr med min datter. men jeg var heller ikke større i i min 1 graviditet end du er nu. 

tanja 22+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.