Min mave bliver mindre igen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.226 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Dictes mor

Jeg synes min mave er blevet mindre igen. Det har ellers været meget tydligt, at jeg er gravid, men ikke længere, og det synes jeg er lidt mærkeligt. Prøv at se billederne, de to første er taget for et par uger siden og det sidste er fra idag. Jeg synes, at der er stor forskel. Men det er måske meget normalt?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det ser da helt forkert ud   Har du talt med din jordmoder / læge???

Anmeld

17. november 2009

Dictes mor

Nej det har jeg ikke, for den bliver lidt større i løbet af dagen, men det kan da godt være, at jeg lige skulle tjekke.

Anmeld

17. november 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hvor langt er du henne?

Anmeld

17. november 2009

mariamiss6

det sidste er garanteret et morgenbillede.... plus du har armen lidt oppe, og retter ryggen se rdet ud til.... Hvor på de to første billeder står du og slapper af, og det er en anden der tager billedet, så du har armen nede...

spis du lige et måltid mad mere, og få bevæget dig lidt, så tror jeg den vokser igen

det var tit sådan i starten for mig også....

Anmeld

17. november 2009

Tvilling

Det ligner for mig 2 helt forskellige graviditeter. Synes næsten også du burde kontakte jordmor.

for der ikke er noget galt.

Anmeld

17. november 2009

CSB

Det ser lidt sjovt ud. Men jeg tænker lidt at på de første to billeder har du armene ned langs siden og på det sidste ser det ud som om du har armene oppe - måske det har noget at sige.

Hvis du er usikker synes jeg også du skal kontakte din læge.

Anmeld

17. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ahh ok så den er mindre om morgenen og større om aftenen - det er min helt klart også. Så tror jeg ikke du skal være urolig   Troede den var blevet mindre over længere tid

/Rosa

Anmeld

17. november 2009

Dictes mor

I har nok ret i at det er fordi det er om tidligt på dagen, og jeg holder armene op. Min holdning i ryggen har også ændret sig, fordi jeg har fået bækkenløsning, det kunne jo faktisk godt være en del af forklaringen. Jeg spise lige et lille ekstra måltid de næste par dage, så kommer det nok igen Det kan jo også være, at det gør en forskel, hvad man spiser. Jeg tænker, at det kan være jeg har være oppustet nogle af dagene, og ikke er det så meget mere, fordi vi er begyndt at spise endnu sundere end før.

Anmeld

17. november 2009

Dictes mor

Elias"s mor skriver:

hvor langt er du henne?

Jeg er 22+1.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.