Tænder og 1. tandlæge besøg, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2009

trunte89

Min Sara er 22 mdr, og vi har intet hørt mth tandlæge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Mor til Frederic og Freya

MetteLetten skriver:

Godt at ALT bliver undersøgt på kryds og tværs, men hvor må det være frustrende at gå i uvished om hvad ens lille guldklump fejler.
Jeg er jo selv meget pylleret - Emil hostede meget i weekenden, og selv om han ikke havde feber, og stadig var ved godt mod, ringede jeg alligevel til vagtlægen  Så hvis det var mig der stod i din situation, ville jeg være helt fra den .. Håber det bedste for jer og jeres lille trold .. Håber at få en opdatring på fredag - Selv om ventetiden sikkert føles laaaang !

... Jeg har aldrig været pyldret når der har været noget med knægten. Og skal gerne være sikker på han virkelig vil få noget ud af at blive slæbt til lægen, de må jo gerne være syge - blot de drikker - er til at komme i kontakt med osv.

Hviket du kan se her, der skal meget til at hyle mig ud af den, er nok meget rolig, stædig, tålmodig og evne til at tage en dyb vejrtrækning og sige: godt så, så tager vi den herfra og får det bedste ud af det. http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2463

Anmeld

17. november 2009

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

min søn var 6 mdr da vi var til det første tandlæge besøg, syntes det var lidt tidligt da man kun svagt kunne se den første tand. men i vores konnune skal de til det første besøg når de er omkring de 6 mdr.

Anmeld

17. november 2009

Sees

Frederic's moar skriver:

... Jeg har aldrig været pyldret når der har været noget med knægten. Og skal gerne være sikker på han virkelig vil få noget ud af at blive slæbt til lægen, de må jo gerne være syge - blot de drikker - er til at komme i kontakt med osv.

Hviket du kan se her, der skal meget til at hyle mig ud af den, er nok meget rolig, stædig, tålmodig og evne til at tage en dyb vejrtrækning og sige: godt så, så tager vi den herfra og får det bedste ud af det. http://www.babygalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2463

Sikke nogle oplevelser.. sidder her med tåre i øjnene
Hvor er du og ikke mindst lille Frederic sej

Anmeld

17. november 2009

hannetheis skriver:

min søn var 6 mdr da vi var til det første tandlæge besøg, syntes det var lidt tidligt da man kun svagt kunne se den første tand. men i vores konnune skal de til det første besøg når de er omkring de 6 mdr.

det er godt nok også tidligt...

Anmeld

17. november 2009

MetteLetten skriver:

Sikke nogle oplevelser.. sidder her med tåre i øjnene
Hvor er du og ikke mindst lille Frederic sej

Du får lige en ...

Ja han er sej. En bandit uden lige...

Anmeld

17. november 2009

Henri84

Vi er jo lige flyttet, og i den forbindelse fik vi et brev hvor der stod han ville blive indkaldt når han var omkring 15 mdr.. Han er 15 mdr. og 1 uge, og vi har ikke fået en indkaldelse, men det kan jo være den er lige på trapperne

Anmeld

17. november 2009

Henri84 skriver:

Vi er jo lige flyttet, og i den forbindelse fik vi et brev hvor der stod han ville blive indkaldt når han var omkring 15 mdr.. Han er 15 mdr. og 1 uge, og vi har ikke fået en indkaldelse, men det kan jo være den er lige på trapperne

ja den er nok på vej... ellers må du jo ringe og banke i bord.

Anmeld

17. november 2009

LotteN

lærke var ved tandlægen igår - halvandet år gammel...!

Anmeld

17. november 2009

Knudsen

Vi har lige fået indkaldelse til vores datter som bliver 3 til februar.. Så i vores kommune er der ikke nogen ekstra tidlig indsats..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.